• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
9

اسلامی و رحمانی برنامه‌های خود را در فراکسیون ولایی ارائه کردند

  • کد خبر : 21931
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
اسلامی و رحمانی برنامه‌های خود را در فراکسیون ولایی ارائه کردند

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از حضور وزرای پیشنهادی راه و صنعت جهت ارائه برنامه های خود در جلسه صبح امروز این فراکسیون خبر داد. سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حضور وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت در جلسه صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار […]

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از حضور وزرای پیشنهادی راه و صنعت جهت ارائه برنامه های خود در جلسه صبح امروز این فراکسیون خبر داد.

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حضور وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت در جلسه صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار داشت: در این جلسه آقایان اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی و و رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت برنامه های خود را ارائه کردند و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.

وی گفت: نمایندگان در حوزه راه و شهرسازی به مواردی چون تکمیل پروژه های نیمه تمام، تعیین تکلیف پیمانکاران، وضعیت مسکن مهر و برنامه های این وزارتخانه در حوزه مسکن و شهرسازی اشاره کردند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: همچنین مواردی مثل ضرورت راه اندازی صنایع و تقویت نقش معدن در اقتصاد کشور و همچنین ارتقای سطح تجاری کشور را در حوزه صنعت، معدن و تجارت خواستار شدند.

وی خاطرنشان کرد: هر ۴ وزیر پیشنهادی دولت در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی حضور پیدا کرده اند و صبح روز شنبه نظر خود را درباره این وزرا اعلام می کنیم.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=21931

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.