• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
14

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: نباید به هر بهانه ای به تولیدکنندگان فشار وارد کنیم

  • کد خبر : 17336
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۴:۴۰
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: نباید به هر بهانه ای به تولیدکنندگان فشار وارد کنیم

به گزارش ایرنا، سید محمود نوابی شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان استان فارس در شیراز افزود: بانک ها، محیط ‌زیست، مالیات و بیمه تأمین اجتماعی هر یک اکنون به ‌مانعی بر سر راه تولید تبدیل شده‌اند. رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: کاغذبازی اداری بیشتر […]

به گزارش ایرنا، سید محمود نوابی شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان استان فارس در شیراز افزود: بانک ها، محیط ‌زیست، مالیات و بیمه تأمین اجتماعی هر یک اکنون به ‌مانعی بر سر راه تولید تبدیل شده‌اند.
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: کاغذبازی اداری بیشتر از تحریم‌ها به تولید فشار می آورد.
این مقام مسئول بیان کرد: متاسفانه برخی سرمایه‌گذار را با سرمایه‌دار اشتباه می گیرند و با وجود قانون و مصوبه های بسیار در حمایت از سرمایه گذاران به آنها عمل نمی شود.
نوابی افزود: همین موضوع سبب شده تا مردم پول خود را در بانک بگذارند و یا به بازار ارز و طلا سوق ‌دهند و در چنین شرایطی تولیدکننده باید دچار مشکلات فراوان باشد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت توجه به خواسته های مشتریان بیان کرد: در شرایط کنونی اگر واحدهای تولیدی حامی حقوق مصرف‌کنندگان نباشند نمی توانند کاری را به جلو ببرند.
نوابی با اشاره به برگزاری جشنواره های تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان در سطوح استانی و ملی اظهار داشت: مدیران شرکت هایی که جرات می کنند داوطلبانه در چنین جشنواره هایی خود را در معرض داوری قرار دهند، چه مقام کسب کنند و چه موفق به کسب مقام نشوند قابل‌تقدیر و احترام هستند.
وی بیان کرد: هم اکنون استان فارس پرچمدار حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان است و رتبه نخست را در این زمینه در کشور دارد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از اهداف ما شناساندن تولیدگران برتر به مردم است چرا که این کار هم حمایت از تولید بوده و هم حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به شمار می رود.
نوابی اظهار کرد: نباید در شهر شیراز به عنوان شهر شعر و ادب، نگاه لطیف به کالای قاچاق وجود داشته باشد و خوشبختانه در استان فارس این مساله به‌خوبی رعایت شده است، به گونه ای که مسئولان ذیربط موفق شده اند بیش از ۲٫۵ برابر میزان موردنظر کالای قاچاق را کشف کنند و از بین ببرند.
وی ادامه داد: هم اکنون بیش از پنج هزار و ۳۰۰ ناظر افتخاری حقوق مصرف کنندگان در کشور فعال هستند که بدون دریافت حقوق، گزارش‌های موثق را ارائه می کنند.

** اهمیت کیفیت و قیمت کالا در رضایت مشتری
استاندار فارس نیز در این همایش گفت: در دنیای توسعه یافته همیشه با شناخت نیازهای بازار به تولید می رسند یعنی در ابتدا بایستی بازار مصرف محصولات معنا پیدا کند تا تولید قوت داشته باشد.
اسماعیل تبادار افزود: در دنیای کنونی، تولیدکنندگان برای کسب بازار معمولا در تمامی عرصه ها از جمله جذب رضایت بیشتر مصرف کنندگان به رقابت می پردازند.
وی اظهار داشت: هم اکنون رضایت مصرف کنندگان ناشی از محبوبیت کالا نیست و مولفه های کیفیت همراه با قیمت مناسب نقش تعیین کننده ای دارد.
در این آیین از تولیدکنندگان برتراستان فارس در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان با اهدای تندیس و هدایا تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=17336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.