• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
8

راه‌اندازی صنایع در دهستان‌ها/ اختصاص ۱۲۰۰ میلیارد از سوی پست‌بانک

  • کد خبر : 15994
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۶:۲۲
راه‌اندازی صنایع در دهستان‌ها/ اختصاص ۱۲۰۰ میلیارد از سوی پست‌بانک

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از راه اندازی نواحی صنعتی در دهستان های دارای ظرفیت کشور خبرداد و اظهار کرد: طبق توافقی که با پست بانک داشتیم، مقرر شد ۱۲۰۰ میلیارد تومان به صنایع کوچک و متوسط نواحی دارای جمعیت زیر ۱۰ هزار نفر اختصاص دهد. به گزارش ایسنا، صادق نجفی – […]

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از راه اندازی نواحی صنعتی در دهستان های دارای ظرفیت کشور خبرداد و اظهار کرد: طبق توافقی که با پست بانک داشتیم، مقرر شد ۱۲۰۰ میلیارد تومان به صنایع کوچک و متوسط نواحی دارای جمعیت زیر ۱۰ هزار نفر اختصاص دهد.

به گزارش ایسنا، صادق نجفی – معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت – در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه که امروز (۳۰ دی) در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، تاکیدکرد: کسی که می خواهد به حوزه تولید و اشتغال ورود کند باید برنامه ریزی، هدف و استراتژی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه این سازمان در طرح رونق تولید و اشتغال فراگیر متعهد شده ۴۵۰ هزار شغل در کشور ایجاد کند، گفت: پیگیریم به این تعهد عمل کنیم.

معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: رسته هایی که بازار فروش خوبی دارند را شناسایی کرده و برای ایجاد اشتغال در استان ها به آنها اولویت می‌دهیم.

نجفی در ادامه به اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا به استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: جذب کامل این میزان تسهیلات، برنامه ریزی، حرکت و پیگیری مسئولین استانی را می طلبد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=15994

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.