• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
کل اخبار 7430اخبار امروز : 0
10

خزانه دار خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: چرا باید به دنبال رفع محدودیت چیزی باشیم که خودمان تعیین کردیم

  • کد خبر : 28297
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
خزانه دار خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: چرا باید به دنبال رفع محدودیت چیزی باشیم که خودمان تعیین کردیم

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نشست فعالان اقتصادی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با حضور رضا رحمانی وزیر صمت و هیات همراه، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران واحدهای تولیدی استان قزوین عصر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد. علی زمانی […]

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نشست فعالان اقتصادی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با حضور رضا رحمانی وزیر صمت و هیات همراه، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران واحدهای تولیدی استان قزوین عصر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

علی زمانی رییس خانه صنعت استان قزوین در این جلسه بیان کرد: در پیمایش خانه صنعت از واحدهای تولیدی استان، در ارزیابی ما عمده ترین مشکل، تامین مواد اولیه است و اگر بتوانیم همین مورد را امروز حل کنیم در واقع بخش بزرگی از مشکلات حل می شود.

وی گفت: قانون، بند الف تبصره ۱۸ را مصوب کرد تا در بخش نوسازی و طرح های نیمه تمام و سرمایه در گردش بتواند برنامه هایی را اجرا کند.

رئیس خانه صنعت استان افزود: امروز که در نیمه دوم سال هستیم فقط یک مورد از واحدهای صنعتی مورد تایید قرار گرفته است. هزار و صد و سی هشت میلیارد تومان برای استان در نظر گرفته شده که یک سوم آن سرمایه در گردش است و مابقی آن را سامانه نمی پذیرد.

زمانی با اشاره به ایجاد برخی قوانین دست و پاگیر در مسیر تولید گفت: چرا باید چیزی را که خودمان تعیین کردیم به دنبال رفع محدودیت آن باشیم.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=28297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.