• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
13

گزارش وزیر صنعت از اقدامات ستاد تنظیم بازار در شب عید/ فروشگاه های بهاره راه اندازی می شود

  • کد خبر : 16829
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۱۸
گزارش وزیر صنعت از اقدامات ستاد تنظیم بازار در شب عید/ فروشگاه های بهاره راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد شریعتمداری روز چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اقدامات شب عید وزارت صنعت، معدن و تجارت در آستانه شب عید اظهار داشت: برای هماهنگی های لازم بین ارگان ها و دستگاه های مختلفی که نظارت بر امر توزیع کالا و خدمات در ایام تعطیلات سال […]

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد شریعتمداری روز چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اقدامات شب عید وزارت صنعت، معدن و تجارت در آستانه شب عید اظهار داشت: برای هماهنگی های لازم بین ارگان ها و دستگاه های مختلفی که نظارت بر امر توزیع کالا و خدمات در ایام تعطیلات سال جدید دارند، جلسه ستاد تنظیم بازار شب گذشته تشکیل شد.
وی افزود: در این جلسه گزارشی از ذخایر مطمئن کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم اعم از میوه و مرکبات و سایر اقلام مورد نیاز ارایه شد که این گزارش تصویر کاملا امید بخشی را نسبت به آینده در ماه های پیش رو از جمله اسفند و فروردین ماه نشان می داد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: همچنین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حوزه تامین نیازهای گردشگری و تامین مسافرخانه ها، مقدمات بسیار خوبی را فراهم کرده و ستادهای ویژه ای را تشکیل داده است تا ارایه خدمات لازم به مسافران در نقاط مختلف کشور، هماهنگی های لازم وجود داشته باشد.
شریعتمداری افزود: در وزارت راه و شهرسازی هماهنگی های لازم وجود دارد و در زمینه حمل جاده ای و هوایی شرایط مطلوبی را دارند تا مردم با کمترین دغدغه سال جدید را آغاز کنند و امیدواریم با دقت همه این تعهدات دستگاه های اجرایی مربوطه برای تامین نیازهای اساسی مردم ارایه کردند، به کفایت انجام شود.
وی همچنین گفت: سازمان های نظارتی نیز که تحت نظر ستادها عمل می کنند مانند ستاد حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی دراین مدت نظارت خود را دقیق تر و سریع تر خواهند کرد و تیم های مشترکی را برای نظارت بر بازار تشکیل خواهند داد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: این تیم از اوایل اسفند کار خود را آغاز و تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت و مردم می توانند هرگونه تخلف را در صورت مشاهده به این مراکز منتقل کنند تا با آن برخورد قاطع شود.
شریعتمداری تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی با هماهنگی اصناف در شهرهایی که تقاضا وجود دارد فروشگاه های بهاره راه اندازی می کند که در آن مراکز نیز خدمات ویژه ای به مردم ارایه می شود.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=16829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.