• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 7187اخبار امروز : 0
13

نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید برگزار می شود

  • کد خبر : 26116
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید برگزار می شود

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: همزمان با روز صنعت و معدن “نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید” با هدف هم افزایی بخش صنعت و دانشگاه و در راستای تامین نیاز داخلی انواع قطعات و ماشین آلات مورد نیاز کشور، برگزار خواهد شد. به گزارش شاتا، سعید زرندی در این خصوص […]

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: همزمان با روز صنعت و معدن “نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید” با هدف هم افزایی بخش صنعت و دانشگاه و در راستای تامین نیاز داخلی انواع قطعات و ماشین آلات مورد نیاز کشور، برگزار خواهد شد.

به گزارش شاتا، سعید زرندی در این خصوص توضیح داد: در “طرح ملی همصدا برای ساخت داخل و رونق تولید” رفع خلاء ها و تامین نیاز های بخش صنعت و سایر بخش های اقتصادی کشور اعم از کشاورزی، نفت و گاز، راه و شهر سازی و …؛ از طریق بکار گیری توان داخلی در بومی ساری اقلام کالایی مورد نیاز دنبال می شود.
وی تصریح کرد: “نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید” می تواند زمینه ساز همکاری مشترک دو بخش علمی و تولیدی کشور و تحقق بخش اهداف بزرگ “نهضت ساخت داخل” باشد.
زرندی با دعوت از گروه های صنعتی بزرگ کشور برای حضور در این نمایشگاه، اظهار داشت: شرکت ها و مجموعه های صنعتی می توانند نیاز های خود را برای تامین انواع قطعات و ماشین آلات در این نمایشگاه معرفی کنند و شرکت های توانمند، دانش بنیان و فناور نیز با نیازهای صنعتی کشور بهتر از پیش آشنا می شوند.
این مسئول خاطر نشان کرد: به ثمر نشستن “طرح همصدا” و برقراری ارتباط سازنده و هم افزایی واقعی میان صنعت و دانشگاه، امروز جزو اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
معاون طرح و برنامه وزارت صمت گفت: تبدیل تهدیدات به فرصت ها و کاهش هزینه های تحریم زمانی عینیت پیدا می کند که ما در تامین بسیاری از نیازها خودکفا شویم و در عمل ظرفیت های بالای دانشگاهی و علمی خود را به سوی صنعت و تولید سوق دهیم.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=26116

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.