• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 7156اخبار امروز : 5
10

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: دیوان سالاری در دستگاههای اجرایی و نظام بانکی ناکارامد دو مشکل بزرگ تولید است

  • کد خبر : 27630
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:  دیوان سالاری در دستگاههای اجرایی و نظام بانکی ناکارامد دو مشکل بزرگ تولید است

سیدحسن حسینی نایب  رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران ظهر امروز در مراسم تولید ملی و رسانه اظهار داشت: از تمام کسانی که در خدمت رسانه هستند و تلاشی بی‌پایان در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی دارند تقدیر و تشکر می‌کنم و معتقدم که تمامی مسئولان و مجموعه‌ها باید در کلیه زمان‌ها پاسخگوی رسانه‌ها باشند. وی […]

سیدحسن حسینی نایب  رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران ظهر امروز در مراسم تولید ملی و رسانه اظهار داشت: از تمام کسانی که در خدمت رسانه هستند و تلاشی بی‌پایان در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی دارند تقدیر و تشکر می‌کنم و معتقدم که تمامی مسئولان و مجموعه‌ها باید در کلیه زمان‌ها پاسخگوی رسانه‌ها باشند.

وی افزود: صدای اصحاب رسانه صدای ملت است و خبرنگاران پیگیر مطالبات برحق مردم از مسئولان هستند و از رسانه‌ها می‌خواهیم که به تولید خبر در عرصه صنعت را بیش از پیش بپردازند و با قلم خود نقش و اثرپذیری این عرصه در جامعه را به‌ خوبی بیان کنند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه بابت فسادهای اقتصادی نگران هستیم، خاطرنشان کرد: از خبرنگاران می‌خواهیم که در برابر اختلاس، دزدی و نابسامانی‌های اقتصادی سکوت نکنند و با پرداختن به این دردها، در مسیر درمان آن‌ها گام بردارند و با قلم، ترمزی محکم بر ادامه ظلم‌های اقتصادی بکشند.

وی تاکید کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی جشنواره تولید ملی و رسانه را تاکنون در ۵ نوبت در سطح استانی برگزار کرده و می‌خواهیم که ششمین دوره این رویداد را با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در سطح ملی برگزار کنیم.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=27630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.