• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
13

نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:بسیاری از مشکلات موجود جامعه با همکاری مردم ، مسوولان و تشکلها قابل رفع است

  • کد خبر : 24301
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۸:۳۶
نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:بسیاری از مشکلات موجود جامعه با همکاری مردم ، مسوولان و تشکلها قابل رفع است

نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در مراسم گرامیداشت روز جهانی گمرک در مشهد گفت: بوروکراسی اداری و دیوان سالاری تحت هیچ شرایطی نمی تواند از ابزارهای توسعه کشور به شمار رود و این موارد جزو ویژگی های کشورهای جهان سوم است. حسن حسینی افزود: امروزه مشاهده می شود برخی افراد دانا و […]

نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در مراسم گرامیداشت روز جهانی گمرک در مشهد گفت: بوروکراسی اداری و دیوان سالاری تحت هیچ شرایطی نمی تواند از ابزارهای توسعه کشور به شمار رود و این موارد جزو ویژگی های کشورهای جهان سوم است.
حسن حسینی افزود: امروزه مشاهده می شود برخی افراد دانا و اقتصاددان خانه نشین شده اند و افرادی که نمی توانند در امور اقتصادی موثر واقع شوند، به عنوان مسئولان برخی دستگاه های اجرایی مشغول فعالیت هستند.
وی اظهار داشت: یک مدیر دانا و کارآمد می تواند بوروکراسی اداری و دیوان سالاری را کاهش دهد و مدیریت مطلوب ناظر گمرکات خراسان رضوی باعث شده است تمایل تجار به صادرات و واردات کالا از گمرک مشهد افزایش یابد.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: آمریکا در ۲۲ فروردین ماه خروج خود را از برجام اعلام و در ۱۳ آبان ماه به طور رسمی از برجام خارج شد.
حسینی افزود: این در حالی است که هنوز آمریکا از برجام خارج نشده بود که قیمت دلار به نزدیک ۱۸ هزار تومان رسید و هزاران تصمیمات آنی از سوی برخی مدیران گرفته و بخشنامه های خلق الساعه صادر شد.
وی اظهار داشت: همین که آمریکا در ۱۳ آبان از برجام خارج شد، ناگهان قیمت دلار به نزدیک ۱۰ هزار تومان رسید که این اتفاقات نشان از عدم تدبیرهایی است که بر اقتصاد کشور مترتب است و ربطی به آمریکا که ۴۰ سال دشمن این کشور بوده است ندارد.
حسینی گفت: با این حال در ۴۰ سال گذشته اتفاقات خیلی خوبی در اقتصاد کشور رخ داده است، کاستی هایی نیز وجود دارد که می توان آنها را با اتکا به مدیران کارآمد و دانا برطرف کرد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=24301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.