• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
13

نایب‌رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: “تقویت تولید” یگانه راه نجات اقتصاد است؛ “تمرکززدایی اقتصادی” شعاری نباشد

  • کد خبر : 19743
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
نایب‌رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: “تقویت تولید” یگانه راه نجات اقتصاد است؛ “تمرکززدایی اقتصادی” شعاری نباشد

سید حسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در شهرستان‌ها وجود دارد مسائلی است که با پایتخت‌نشینان دارند که حل کردن موضوعات درگیر با آن‌ها وقت زیادی را تلف می‌کند و بهتر است در این حوزه تفویض اختیارات استانی انجام شود. وی با بیان اینکه استانداران اختیارات بسیار […]

سید حسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در شهرستان‌ها وجود دارد مسائلی است که با پایتخت‌نشینان دارند که حل کردن موضوعات درگیر با آن‌ها وقت زیادی را تلف می‌کند و بهتر است در این حوزه تفویض اختیارات استانی انجام شود.

وی با بیان اینکه استانداران اختیارات بسیار کمی دارند، تصریح کرد: طبیعی این است که استانداران شناخت بیشتری نسبت به مردم یک استان دارند و بهتر می‌توانند مشکلات آن‌ها را حل کنند بنابراین ما توقع داریم که مسئله تمرکززدایی به صورت کامل مورد توجه قرار گرفته و از حالت شعار خارج شود.

نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران ادامه داد: ما شاهد این بودیم که مدیریت یکپارچه چگونه توانست یک تیم فوتبال را به سطحی بسیار بالا رسانده و دل مردم ما را شاد کند چرا چنین توجهی به اقتصاد نمی‌شود که با در نظر گرفتن مدیریتی یکپارچه و با کار تیمی مشکلات آن را رفع کنند تا برای مردم شادی به وجود بیاید? ما در برابر تحریم‌های خارجی تاکنون مبارزه کرده‌ایم اما تحریم‌هایی هم در داخل وجود دارد که مالیات، تأمین اجتماعی و موانع بهبود فضای کسب و کار از جمله آن‌ها‌ست و باید با آنها مبارزه کرد.

وی با اشاره به وضعیت ویژه اقتصادی که  هم‌اکنون در کشور وجود دارد، اظهار داشت: این وضعیت نیاز به مدیریت ویژه داشته و باید گفت که مدیریت کنونی اقتصاد به هیچ عنوان خالی از ایراد نیست. تقویت تولید یگانه راه نجات اقتصاد است؛ بسیاری از  نتایج خوبی که در خراسان‌رضوی به‌دست آمده در اثر همدلی بخش خصوصی و بخش دولتی بوده و ما توقع داریم که نمونه این الگو به تمام کشور تسری پیدا کند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=19743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.