• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
11

معاون وزیر صنعت: ۷۰ هزار نفر در صنعت مبلمان کشور اشتغال دارند

  • کد خبر : 14410
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
معاون وزیر صنعت: ۷۰ هزار نفر در صنعت مبلمان کشور اشتغال دارند

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «محسن صالحی نیا» امروز (یکشنبه) در دهمین همایش بین المللی مبلمان، طراحی، هنر، دکوراسیون و صنایع وابسته (دکو ۲۰۱۷) در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما افزود: هشت هزار واحد صنعتی کشور در صنف مبلمان مشغول به فعالیت هستند که ۸۰ درصد آنها واحدهای کوچک و صنعتی و […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «محسن صالحی نیا» امروز (یکشنبه) در دهمین همایش بین المللی مبلمان، طراحی، هنر، دکوراسیون و صنایع وابسته (دکو ۲۰۱۷) در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما افزود: هشت هزار واحد صنعتی کشور در صنف مبلمان مشغول به فعالیت هستند که ۸۰ درصد آنها واحدهای کوچک و صنعتی و بقیه شامل واحدهای متوسط هستند که در شهرک های صنعتی واقع شده اند.
به گفته این مقام مسئول، تشکیل شورای مبلمان و ارتباط با کشورهایی نظیر آلمان و اسپانیا در توسعه این بخش از صنعت و خدمات وابسته آن موثر است و تولید فکر، توجه به فرآیند تولید تا فروش و بازاریابی از جمله مسائلی است که باید در این صنعت مورد توجه واقع شود.
وی تاکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی تشکل هایی نظیر اتاق ایران، اتاق اصناف حمایت خود را از این صنعت اعلام می کند.
صالحی نیا یادآور شد: برای حمایت از صادرات در سال آینده برنامه ها و احکام مناسبی پیش بینی شده که امید می رود با حمایت مجلس شورای اسلامی اجرایی شود.
وی تصریح کرد: تامین منابع و تسهیلات لازم از اولویت های اصلی وزارتخانه برای رونق واحدهای کوچک و متوسط فعال در این بخش است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: تعیین تعرفه های گمرکی مناسب و تنظیم روابط برای اقتصادی و رقابتی کردن این صنف از جمله برنامه های وزارتخانه برای حمایت از آن در تجارت بین الملل است.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=14410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.