• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
13

معاونت وزارت صنعت خبر داد: تشکیل شورای هم‌افزای رونق تولید با حضور متولیان تصمیم‌ساز

  • کد خبر : 27984
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۴۶
معاونت وزارت صنعت خبر داد: تشکیل شورای هم‌افزای رونق تولید با حضور متولیان تصمیم‌ساز

سرپرست معاونت صنایع وزارت صنعت از تشکیل شورای هم‌افزای رونق تولید با حضور دستگاه‌های متولی و تصمیم‌ساز با محوریت وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهدی صادقی نیارکی در نشست و تبادل نظر با کارآفرینان جوان حوزه صنعت که با حضور وزیر صنعت، […]

سرپرست معاونت صنایع وزارت صنعت از تشکیل شورای هم‌افزای رونق تولید با حضور دستگاه‌های متولی و تصمیم‌ساز با محوریت وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهدی صادقی نیارکی در نشست و تبادل نظر با کارآفرینان جوان حوزه صنعت که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، از ایجاد بسترهای لازم برای ارتقاء هم‌افزایی در بخش صنعت خبر داد و گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت سامانه توان ایران را برای بهم‌رسانی نیازها و توانمندی های صنعتی در داخل کشور طراحی ‌کرده است که مراحل فعالیت آزمایشی آن ‌به اتمام رسیده است.

او ادامه داد: این سامانه، بستر جامعی برای حمایت از تولید داخل و اعلام نیازمندی‌ها و توانمندی‌های صنعتی و معدنی کشور است.

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به برگزاری سلسله نشست های تخصصی در این معاونت از برگزاری شورای هم اندیشی خبرگان صنعت با حضور تعدادی از خبرگان خبر داد و گفت: در این شورا سیاست های کلان اقتصادی با محوریت اقتصاد صنعتی و موضوعات کلان حوزه صنعت کشور مطرح خواهد شد.

همچنین صادقی نیارکی از برگزاری سلسله نشست های مستمر با تشکل های تخصصی خبر داد و گفت: این نشست ها از مهرماه به صورت ماهیانه و موضوع‌محور تشکیل خواهد شد.

وی همچنین از تشکیل شورای هم‌افزای رونق تولید نیز خبر و توضیح داد: از تمامی دستگاه هایی که می توانند در رونق تولید نقش آفرینی و کمک کنند، برای عضویت در این شورا دعوت بعمل خواهد آمد و محور این نشست ها پیگیری موضوعات کلان و راهبردی با هدف بهبود فضای کسب و کار تولیدکنندگان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=27984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.