• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 7178اخبار امروز : 0
6

مدیرعامل خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران مطرح کرد؛

  • کد خبر : 42321
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
مدیرعامل  خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران مطرح کرد؛
«استمهال» بیشترین درخواست واحدهای صنعتی ومعدنی درسطح مازندران از کمیته تخصصی کارگروه تسهیل ورفع موانع تولیدبشمارمیرود:

وی افزود،در ۱۰ ماهه نخست سال جاری ۸۹ مورد استمهال و ۵۵ مورد درخواست در بخش زیربنایی و زیرساخت- انرژی۳۱ موردوحقوقی ۳۲مورد به خانه صنعت ومعدن استان رسیده است.

فغانی با بیان اینکه رسالت خانه صنعت و معدن حل مشکلات واحدهای تولیدی است، اظهار کرد: در همین راستا کمیته تخصصی ویژه صنعت و معدن ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور نمایندگان رسمی از استانداری، سازمان صمت، شرکت شهرک های صنعتی و دستگاه های مرتبط استان تشکیل می شود.

وی ادامه داد: در ده ماهه نخست سال جاری در مجموع ۴۲ جلسه برگزار شد که ۲۵۶ واحد به این کمیته دعوت شدند و مشکلات طرح ومورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران از تصویب ۳۳۶ مورد درکمیته تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد و اضافه کرد: این مصوبات پس از ابلاغ به دستگاه های مربوطه با هدف حصول به نتیجه پیگیری می شود

وی خاطرنشان کرد: در صورتیکه مصوبات اجرایی نشده باشد با هماهنگی سازمان صمت استان آن را به کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید که عمدتا به ریاست استاندارمحترم برگزار می شود،ارجاع میدهیم،.

ایشان درخواست افزایش سرمایه در گردش و ثابت، تامین مواد اولیه، امورمالیاتی ،تامین اجتماعی ،محیط زیست ومنابع طبیعی رااز دیگر موارد پرتکرار درخواست های صاحبان صنایع ومعادن برشمردند

ایشان درادامه افزوداز آنجاییکه واحدهای تولیدی خانه صمت را به عنوان یک ماوا و ملجاء می دانند پیوسته به این تشکل برای پیگیری مشکلاتشان مراجعه می کنند که خوشبختانه با این مصوبات وپیگیریهاتوانستیم توفیقات خوبی در این زمینه داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=42321

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.