• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
8

عضو هیئت مدیره خانه صنعت یزد: بخشنامه های خلق الساعه بلای جان صنعت شده است

  • کد خبر : 27716
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
عضو هیئت مدیره خانه صنعت یزد: بخشنامه های خلق الساعه بلای جان صنعت شده است

محمدحسین فنایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه عدم تعادل در بخشنامه‌ ها و عدم اجرای درست قوانین و مقررات از طرف دولت آرامش بخش خصوصی را به هم زده است. وی با بیان اینکه متاسفانه دولت آنگونه که باید به بخش خصوصی توجه ندارد و حمایت نمی کند ادامه داد: دولت باید […]

محمدحسین فنایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه عدم تعادل در بخشنامه‌ ها و عدم اجرای درست قوانین و مقررات از طرف دولت آرامش بخش خصوصی را به هم زده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه دولت آنگونه که باید به بخش خصوصی توجه ندارد و حمایت نمی کند ادامه داد: دولت باید پیش از هر تصمیمی نظرات بخش خصوصی را جویا شود ولو اینکه اجرایی هم نکند اما وقتی مورد توجه قرار دهد و از نظرات این بخش بهره مند باشد قطعا در تصمیم گیری دقت بیشتری خواهد داشت.

عضو هیئت مدیره خانه صنعت با بیان اینکه این بخشنامه ها توان بخش خصوصی را گرفته و رمقی برای این بخش نمانده است اضافه کرد: وضعیت ارزی که همه از آن سخن می گویند و سیاست های ارزی که بانک مرکزی و دولت در پیش گرفته اند باری از دوش تولید کم نکرد و این نوسانات مشکلات را دوچندان کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز کشور در یک جنگ اقتصادی به سر می‌ برد، عنوان کرد: انتظار بخش خصوصی از دولت به عنوان یک حمایت کننده قوی این است که در این جنگ اقتصادی؛ بخشنامه‌ها و دستورالعمل هایی صادر نکند که توان سربازان اقتصادی را نشانه رفته است.

فنایی بیان داشت: صدور این بخشنامه ها و دستورالعمل های خلق الساعه نشان از عدم تفکر و بررسی دقیق است که چنین بلایی را سر صنعت و تولید می آورد و کسی هم مسئولیت آن را نمی پذیرد.

عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت یزد با اشاره به بخشنامه اخیر ارزی دولت تصریح کرد: برخی تصمیم گیری ها باعث می شود بازارهای زیرزمینی اقتصادی به وجود بیاید و این مسئله تبعاتی دارد که به تولید و اقتصاد ضربه خواهد زد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=27716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.