• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
8

سهل آبادي:حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی بستر مناسبی برای عرضه توانمندی هاي صنعتي و اقتصادي كشور است

  • کد خبر : 13418
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۱۸
سهل آبادي:حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی بستر مناسبی برای عرضه توانمندی هاي صنعتي و اقتصادي كشور است

از تمام ظرفیت های اتاق بازرگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی استان اصفهان و تسهيل روابط تجاري با کشورهای مختلف استفاده خواهیم کرد. به گزارش بازنيوز؛ سيد عبد الوهاب سهل آبادي رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در نشست بررسی عملكردهيات اعزامی شوراي عالي جوانان اتاق بازرگاني اصفهان به نمايشگاه جي تكس دبي با تشریح […]

از تمام ظرفیت های اتاق بازرگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی استان اصفهان و تسهيل روابط تجاري با کشورهای مختلف استفاده خواهیم کرد.
به گزارش بازنيوز؛ سيد عبد الوهاب سهل آبادي رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در نشست بررسی عملكردهيات اعزامی شوراي عالي جوانان اتاق بازرگاني اصفهان به نمايشگاه جي تكس دبي با تشریح برخی از فعالیت های اتاق بازرگانی اصفهان گفت: ایجاد واحد SPX و حضور این واحد در نمایشگاه های مختلف از جمله نمايشگاه هانوفر آلمان،تلاش در جهت بهبود وضعيت صنعت گردشگری، تشكيل شوراي عالي برند شهري، همكاري دراحداث بندر خشک، تقویت کریدور علمی فناوری، حضور در نمایشگاه های معتبر جهان،برگزاري دوره و سمينارهاي معتبر آموزشي، اعزام و پذيرش هيات هاي تجاري و اقتصادي و قرار گرفتن در جمع اتاق هاي برتر جهان تنها بخشی از عملکرد اتاق بازرگانی اصفهان در این دوره بوده است.
سهل آبادی تصریح کرد: تشكيل شوراي عالي توسعه پايدار،افزایش سهم ٣٤ درصدي در نمایشگاه بین المللی اصفهان ،خرید زمین به مساحت ١٧هزار متر مربع به منظور احداث «مركز تجاري»وخريد زمين به منظور احداث دفاتر تشكل هاي اقتصادي از جمله اقدامات این اتاق براي توسعه پایدار شهری است.
وي افزود: ما از تمام ظرفیت های اتاق بازرگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی استان اصفهان و تسهيل روابط تجاري با کشورهای مختلف استفاده خواهیم کرد.
سهل آبادی با بیان اینکه توجه به جوانان و کمک به رشد و تعالي آنان از مهمترين ماموريت هاي اين دوره اتاق اصفهان است، افزود: لازم است به منظور رشد نرخ اشتغال،فرصت های سرمایه گذاری اصفهان به سرمایه گذاران داخلي و خارحي معرفی شود و با ايجادبستر هاي مناسب، بيكاري و ركود كاهش يابد. امیرکشانی رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم فعال تر شدن صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر به منظور حمایت ازایده و طرح های های استارتاپی، گفت: از آنجا که دراصفهان تعداد زیادی شرکت دانش بنیان و استارتاپ وجود دارد، می توانیم از این پتانسیل برای ایجاد یک نمایشگاه اختصاصی در این شهر به منظور معرفی ایده ها به سرمایه گذاران استفاده نماییم. کشانی بر استفاده از پتانسیل هایی که اتاق بازرگانی اصفهان در اختیار جوانان خلاق و خوش فکر قرار داده است تاکید کرد وافزود: از این ظرفیت ها باید به نفع پیشرفت شهر استفاده نمود.
گفتني است ٥ تيم برتر استارت آپ به همراه٨٠ نفر از جوانان عضو اتاق بازرگاني اصفهان با حمايت اين اتاق به نمايشگاه فناوري هاي نوين جي تكس دبي اعزام شده و ضمن حضور در بخش رقابت هاي استارت آپ ها ،ازجديد ترين دستاوردهاي جهان در اين بخش بازديد نمودند.
لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=13418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.