• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
10

سفر وزیر صمت به ارمنستان برای پیگیری تفاهم‌های اقتصادی

  • کد خبر : 36237
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
سفر وزیر صمت به ارمنستان برای پیگیری تفاهم‌های اقتصادی
مدیرکل دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران از سفر وزیر صنعت، رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران و هیات همراه به ارمنستان در راستای پیگیری تفاهم‌های انجام شده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، محمدرضا کریم‌زاده از سفر وزیر صنعت، رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران و هیات همراه به ارمنستان در راستای پیگیری تفاهم‌های انجام شده خبر داد و اظهار کرد: در این سفر درباره حوزه‌های مختلف اقتصادی، مناطق آزاد، تجارت کالایی، حوزه‌های حمل و نقل و موضوعات مرتبط با تجارت دو کشور بحث و رایزنی خواهد شد.

مدیرکل دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران افزود: وزیر اقتصاد ارمنستان در سال ۹۹ و در حاشیه کارگروه‌های صنعتی معدنی و تجاری و در راستای توسعه روابط تجاری دیداری با وزیر صنعت، معدن و تجارت در تهران داشت که منجر به امضای تفاهم‌نامه شد و بنا به دعوت وزیر اقتصاد ارمنستان و در راستای پیگیری تفاهم‌های انجام شده، وزیر صمت در روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفندماه به این کشور سفر خواهد کرد.

کریم‌زاده تصریح‌کرد: یک هیات تجاری نیز با هماهنگی‌های انجام شده توسط سازمان توسعه تجارت ایران از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ اسفندماه در حوزه‌های مختلف کالایی به این کشور سفر خواهد کرد که معاون بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان مسول هیات آنان را همراهی خواهد کرد.

وی خاطرنشان‌کرد: در این سفر، وزیر و هیات همراه ملاقات‌هایی با مقامات عالی‌رتبه ارمنستان، وزرای مرتبط و مسئولان اتاق بازرگانی خواهد داشت. همچنین در این سفر از فرآیند احداث مرکز تجاری ایران در ارمنستان نیز بازدید به عمل خواهد آمد و وزیر صنعت از اقدامات انجام شده مطلع خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=36237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.