• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
13

دبیرکل خانه صنعت،معدن و تجارت ایران در دوازدهمین نشست کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع غذایی اتاق تهران:جرایم دستوری است

  • کد خبر : 17054
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
دبیرکل خانه صنعت،معدن و تجارت ایران در دوازدهمین نشست کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع غذایی اتاق تهران:جرایم دستوری است

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت،معدن و تجارت ایران در این نشست که تعدادی از مدیران واحدهای بزرگ تولید لبنیات کشور به دلیل رفت‌و‌آمد به سازمان تعزیرات حکومتی برای رفع جرایم چند میلیاردی، موفق نشدند حضور یابند، مشکلات اخیر صنعت لبنیات کشور بر سر قیمت‌گذاری محصولات تولیدی بررسی شد. مدتی است که بخش عمده‌ای از […]

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت،معدن و تجارت ایران در این نشست که تعدادی از مدیران واحدهای بزرگ تولید لبنیات کشور به دلیل رفت‌و‌آمد به سازمان تعزیرات حکومتی برای رفع جرایم چند میلیاردی، موفق نشدند حضور یابند، مشکلات اخیر صنعت لبنیات کشور بر سر قیمت‌گذاری محصولات تولیدی بررسی شد.

مدتی است که بخش عمده‌ای از واحدهای تولیدی لبنیات کشور به دلیل آنچه که عدم رعایت دستوالعمل قیمت گذاری کالاها عنوان شده، از سوی سازمان تعزیرات با جرایم چند ده میلیارد تومانی مواجه شده‌اند

رییس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران در این نشست ، با بیان اینکه واحدهای صنایع لبنی کشور زیان پوشیده دارند، گفت: خطر بزرگی اقتصاد کشور را تهدید می‌کند و در حال حاضر اقتصاد ایران به وضعیتی رسیده است که چند سال پیش کشور ایتالیا با آن مواجه شده بود.

سید محمدرضا مرتضوی افزود: در شرایطی که بازار لبنیات کشور کشش ندارد و تحت فشار است که فروش کارخانه‌های لبنی کاهش یافته و دیگر جایی برای افزایش قیمت‌ها نمانده است. شرکت‌ها و کارخانه‌های صنایع لبنی کشور طی چند سال اخیر، برای جبران ضرر و زیان ناچار شدند بخشی عمده‌ای از اموال خود را به فروش برسانند.

مرتضوی افزود: جرایم تعیین‌شده برای کارخانه‌های لبنی کشور دستوری است، دولت نباید با بخش خصوصی لجبازی کند و هرچه سریع‌تر باید دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه برای حل مشکلات پیش آمده برای واحدهای تولیدی فکر چاره کنند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=17054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.