• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
13

تصویب آیین نامه اجرایی اختصاص ١.٥ میلیارد دلار به اشتغال روستایی

  • کد خبر : 13657
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۳۱
تصویب آیین نامه اجرایی اختصاص ١.٥ میلیارد دلار به اشتغال روستایی

وزیر صنعت از تصویب آیین نامه اجرایی اختصاص ١.٥ میلیارد دلار به اشتغال روستایی امروز در کمیسیون اقتصادی دولت خبر داد و گفت: کرباسیان مجدد مدیرعامل ایمیدرو شد. به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریعتمداری در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری تامین مالی طرح های معدنی گفت: دولت یازدهم را دولت رونق بخش معدن می دانیم […]

وزیر صنعت از تصویب آیین نامه اجرایی اختصاص ١.٥ میلیارد دلار به اشتغال روستایی امروز در کمیسیون اقتصادی دولت خبر داد و گفت: کرباسیان مجدد مدیرعامل ایمیدرو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریعتمداری در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری تامین مالی طرح های معدنی گفت: دولت یازدهم را دولت رونق بخش معدن می دانیم تا سهم این بخش در ارزش افزوده کشور و تولید ناخالص داخلی را افزایش دهیم؛ این در حالی است که صندوق حمایت از صنایع معدنی، در گذشته توان مالی لازم را نداشت ولی ظرف چند ماه اخیر سرمایه آن ده برابر شده است که به صورت اهرمی مورد استفاده قرار می گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: ٤٠٠ میلیارد تومان برای بیمه صنایع معدنی و ضمانتنامه هزینه شده است و دولت هم ٥٠ هزار میلیارد تومان برای رونق بخش صنعت و تولید و معدن اختصاص یافته که این منابع به صورت اهرمی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: امروز در جلسه کمیسیون اقتصادی دولت، آیین نامه اجرایی برداشت ١.٥ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای توسعه اشتغالزایی در روستاها تصویب شد و معدن در این زمینه نقش بالایی دارد.

وی افزود: روز گذشته مجمع ایمیدرو برگزار شد و کرباسیان مجدد به عنوان مدیرعامل ایمیدرو انتخاب شد.

شریعتمداری از تفویض اختیار شورای عالی معادن به شورای عالی معادن استانی خبر داد و گفت: نظارت از مرکز ادامه خواهد یافت. همچنین همکاری خوبی وزارت صنعت و بخش خصوصی شکل گرفته است و تلاش داریم منافع موثر بخش غیردولتی در صندوق حمایت از صنایع معدنی حفظ شود.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=13657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.