• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
10

تخصیص ۱ درصد از مالیاتهای ارزش افزوده به توسعه شهرکهای صنعتی

  • کد خبر : 27373
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۵۴
تخصیص ۱ درصد از مالیاتهای ارزش افزوده به توسعه شهرکهای صنعتی

معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: با همکاری مجلس قرار است تا یک درصد از مالیاتهای ارزش افزوده که از واحدهای تولیدی گرفته می‌شود، در رابطه با توسعه زیرساختهای شهرکهای صنعتی هزینه شود. به گزارش ایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محسن صالحی‌نیا با بیان […]

معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: با همکاری مجلس قرار است تا یک درصد از مالیاتهای ارزش افزوده که از واحدهای تولیدی گرفته می‌شود، در رابطه با توسعه زیرساختهای شهرکهای صنعتی هزینه شود.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محسن صالحی‌نیا با بیان اینکه توسعه زیرساختها در شهرکها صنعتی کشور مدنظر است، اظهار کرد: در این مرحله وظیفه بررسی همه‌جانبه در خصوص شهرکها و اولویت بخشی جذب منابع و اعتبارات است.

وی ادامه داد: قرار است تا با همکاری مجلس یک درصد از مالیاتهای ارزش افزوده که از واحدهای تولیدی گرفته می‌شود، در رابطه با توسعه زیرساختهای شهرکهای صنعتی، هزینه شود که با جمع سایر منابع دیگر می‌شود مشکلات زیرساختها در این حوزه را حل کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با بیان اینکه از برنامه‌های اصلی وزارت صنعت این است که واحدهای راکد و غیرفعال دوباره به چرخه تولید بازگردند، تصریح کرد: بحث توسعه خوشه‌های صنعتی در سازمان صنایع کوچک مدنظر است و این خوشه‌های به واحدهای تولیدی کوچک از نظر صادرات و به‌سازی فعالیتشان و… کمک می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=27373

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.