• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
11

با حکم ریاست خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی ، جواد باقری به سمت ریاست کمیسیون حقوقی و قضایی خانه صنعت ، معدن و تجارت استان منصوب شد/نایب ریییس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران: حسینی : اگر حمایت دستگاه قضا نبود ، چراغ بسیاری از کارخانه ها خاموش میشد

  • کد خبر : 28409
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
با حکم ریاست خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی ، جواد باقری به سمت ریاست کمیسیون حقوقی و قضایی خانه صنعت ، معدن و تجارت استان منصوب شد/نایب ریییس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران: حسینی : اگر حمایت دستگاه قضا نبود ، چراغ بسیاری از کارخانه ها خاموش میشد

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی در این دیدار ضمن بررسی راهکارهای رونق تولید ، بر صیانت از اشتغال و سرمایه گذاری مشروع تاکید شد . در این نشست ابتدا حسن حسینی رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی با قدردانی از تلاش های دستگاه قضا در […]

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی در این دیدار ضمن بررسی راهکارهای رونق تولید ، بر صیانت از اشتغال و سرمایه گذاری مشروع تاکید شد .
در این نشست ابتدا حسن حسینی رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی با قدردانی از تلاش های دستگاه قضا در حمایت از کار افرینان و جامعه تولید کنندگان اظهارداشت : حمایت های همه جانبه دستگاه قضا از تولید ملی علاوه بر دلگرمی میان تولید کنندگان و صیانت از اشتغال، باعث جلوگیری از تعطیلی صدها واحد تولیدی شده است .
🔹وی با ارایه گزارشی از اقدامات دفاترحمایت از سرمایه گذاری مشروع تصریح کرد :در پنج سال گذشته دفاتر فوق چالش ها و مشکلات ۱۲۷۰ واحد تولیدی را بررسی و زمینه احیا انها را فراهم نموده اند که این موضوع یکی از بزرگترین دستاوردهای این دفاتر بوده است .
وی افزود : در همین ۶ ماه گذشته مشکل ۱۴۶ واحد تولیدی مرتفع و ۲۸۲ بازدید از واحدهای مشکل دار انجام شده که در ۱۲۰ مورد ان مقامات قضایی حضور داشته و از نزدیک مسایل را بررسی نموده اند .
🔹وی گفت : اقدامات موثر و مفید دفاتر فوق در ۱۰ شهرستان استان باعث شد تا این اقدام در سطح ملی نیز پیگیری و امروز شاهد هستیم تجربه ایجاد این دفاتردربرخی از شهرهای خراسان رضوی در بسیاری از استانهای کشورنیز تسری یافته است .
رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری میان خانه ایران و معاونت پیشگیری از جرم قوه قضائیه اظهارداشت : بسیاری از مشکلات کلان جامعه صنعتی از جمله مسائل مالیاتی و بانکی با کمک دستگاه قضا رفع شده است .
🔹وی با قدردانی از تلاش های ریاست دادگستری استان برای حمایت از کار افرینان گفت: امیدواریم با تقویت همکاری ها شاهد رونق بیشتر تولید باشیم.
حسینی در این جلسه از اغاز بکار رسمی کمیسیون حقوقی و قضایی خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی خبر داد وادامه داد : با تشکیل این کمیسیون سرعت رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی شتاب بیشتری می گیرد .
وی تصریح کرد : اگر حمایت دستگاه قضایی و صدور بخشنامه های حمایتی نمی بود ، امروز چراغ خیلی از واحدهای تولیدی خاموش می شد.

باقری : گره های کور تولید را در کمیسیون باز میکنیم

🔹 در این جلسه همچنین جواد باقری رییس کمیسیون حقوقی و قضایی خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی در سخنانی با اشاره به بخشنامه های دلگرم کننده دستگاه قضا اظهارداشت :با صدوراین بخشنامه ها رویه دستگاهها تا حدود زیادی تغییر کرده است .
وی ادامه داد : بسیاری از مشکلات حوزه تولید در دفاتر حقوقی خانه صنعت استانها و شهرستانها رفع شده است .🔹وی ادامه داد : پیگیری مسائل تولید با تشکیل کمیسیون حقوقی و قضایی خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی و حضور فعال نماینده دادستانی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و تلاش خواهیم کرد در سال رونق تولید ، گره های کور تولید را باز کنیم .

فیروز ابراهیمی دبیر کل خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی از عدم تمکین برخی دستگاهها از مصوبات ستاد تسهیل و کارگروههای مرتبط گلایه کرد و گفت : با این که ستاد تسهیل و کارگروههای مرتبط نسخه اورژانسی برای مشکلات حاد واحدهای تولیدی می پیچیند ، اما شاهدیم که برخی دستگاهها در اجرای انها تعلل میکنند .
در این جلسه همچنین دیدگاههای اقایان نوفرستی عضو هیات مدیره ، شریف ثانوی رییس خانه صنعت ، معدن و تجارت شهرستان تربت حیدریه بیان شد

رئیس کل دادگستری استان در دیدار با هیات مدیره خانه صنعت ، معدن و تجارت استان و روسای انجمن های صنایع همگن در سخنانی با مقدس خواندن تولید و اشتغال ، بر حمایت از فعالیتهای سالم اقتصادی تاکید کرد وگفت : در میدان جنگ اقتصادی تولید کنندگان افسران جنگ هستند ،از اینرو کار انان بسیار مقدس و با برکت است .
غلامعلی صادقی شرایط استان را مطلوب توصیف کرد و با اشاره به اجرای طرح های اقتصادی استاندار خراسان رضوی اظهارداشت : امیدوارم صنعتگران از این شرایط و فرصتهای ایجاد شده به نحو مطلوب استفاده کنند .
🔹وی خدمت صادقانه ، کار و فعالیت در جوار حرم ملکوتی امام رضا (ع) را توفیق دانست و ادامه داد : اگر با نیات خدمت صادقانه به مردم ، نظام ،کشور کار و تولید کنیم ، قطعا این کار با توفیق و برکت همراه خواهد بود.
🔹وی ادامه داد : کالاهای که به دست مردم و زائران می رسد بایستی از کیفیت لازم برخوردار باشند .
رئیس کل دادگستری استان ضمن اعلام امادگی برای حمایت از فعالیتهای مولد و سالم بر تقویت همکاری ها برای گره گشایی از تولید تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=28409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.