• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
11

اولین جلسه شورای سیاست گذاری هفدهمین جشنواره تولید ملی ـ افتخار ملی

  • کد خبر : 28708
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
اولین جلسه شورای سیاست گذاری هفدهمین جشنواره تولید ملی ـ افتخار ملی

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران؛ اولین جلسه شورای سیاست گذاری هفدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی با حضور آقایان آرمان خالقی قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران ، محمد علی ملایی دبیر جشنواره به همراه نمایندگان اداره کل دیپلماسی اقتصاد مقاومتی وزارت امور خارجه، معاون صنایع […]

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران؛ اولین جلسه شورای سیاست گذاری هفدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی با حضور آقایان آرمان خالقی قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران ، محمد علی ملایی دبیر جشنواره به همراه نمایندگان اداره کل دیپلماسی اقتصاد مقاومتی وزارت امور خارجه، معاون صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مشاور اجرایی و کارشناس معاونت امور صنایع وزارتخانه ، مشاور معاونت طرح و برنامه وزارتخانه ، معاون صنایع و مدیرکل آموزشگاه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، نماینده کنفدراسیون صادرات و مشاور کمیسیون حقوقی و قضایی خانه صمت ایران در دبیرخانه مرکزی این جشنواره برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای ملایی دبیر محترم هفدهمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی ضمن خوش آمدگویی توضیحاتی در مورد جشنواره ارائه دادند.
آقای خالقی قائم مقام محترم دبیرکل و عضو هیأت مدیره خانه ایران نحوه برگزاری، فرم های خوداظهاری و تاریخچه برگزاری جشنواره را توضیح دادند و با توجه به اینکه در صورت تمایل هر یک از اعضاء که می توانند عضو کمیته انتخاب واحدهای نمونه باشند، اعلام کردند که فرم ها برای تمام اعضاء ارسال می شود و از اعضاء خواستند که نظرات و پیشنهادات خود را حداکثر تا ۱ هفته آینده به دبیرخانه مرکزی خانه ایران اعلام کنند.
آقای شفیع زاد مدیر محترم توسعه بنگاه ها و کارآفرینی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، آمادگی سازمان را جهت همکاری با جشنواره اعلام کرده و فرمودند بهتر است برای غنی تر شدن محتوای برنامه از هیأت های تجاری، SME ها و همچنین استارت آپ ها هم دعوت شود تا در این همایش حضور داشته باشند.
آقای غضنفری مشاور محترم معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز با اعلام آمادگی در برگزاری مراسم نظرات خود را در خصوص نوآوری در این همایش ارائه داده و بر این موضوع تأکید داشتند که برای بهتر برگزار شدن این مراسم که هفدهمین دوره آن در حال برگزاری است داشتن نگاه جدید و ایجاد تغییرات در برگزاری و محتوای مراسم می تواند جایگاه بهتری برای صنعتگران و تولیدکنندگان داشته باشد.
خانم خیری نماینده محترم اداره کل دیپلماسی و اقتصاد مقاومتی وزارت امور خارجه پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری جشنواره با موضوعات صادرات تولید محور، برند سازی و استاندارد ویژه را در جلسه مطرح کردند.
آقای مصباح مدیر کل محترم آموزشگاه های آزاد و مشارکت مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به این موضوع اشاره کردند که خوب است در این جشنواره برای انتخاب واحدهای نمونه ساختاری تعریف شود تا کسانی که در تولید ملی تأثیرگذار بودند به عنوان واحد منتخب در جشنواره معرفی شوند.
آقای حسام زاده مشاور محترم اجرایی معاونت امور صنایع وزارت صمت عنوان کردند که شاخص های انتخاب واحدهای نمونه را اگر روی نوآوری بگذاریم خیلی خوب است و افرادی که به خودکفایی در تولید رسیده اند را به عنوان واحد نمونه معرفی کنیم.
آقای علیزاده مشاور محترم حقوقی و قضائی خانه صمت ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر ما در شرایط بد اقتصادی و در جنگ اقتصادی هستیم، هر واحدی که به اشتغال زایی و اقتصاد جامعه کمک کرده باشد باید در این جشنواره مورد سنجش قرار گیرد چون در این شرایط تولید داشتن کار بسیار سختی است.
مقرر گردید دعوتنامه جلسه شورای سیاستگزاری ماهی یکبار با دستور جلسه خدمت اعضاء محترم ارسال شود.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=28708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.