• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
13

اولویت‌های طرح آمایش وزارت صمت

  • کد خبر : 37809
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
اولویت‌های طرح آمایش وزارت صمت

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: سند راهبردی طرح آمایش با هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌افزایی استانداران، نمایندگان مجلس و ارکان حاکمیتی تدوین می‌شود. به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، سیدرضا فاطمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌امین با اشاره به اجرای طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صمت، افزود: در این طرح ظرفیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های هر استان به تفکیک شهرستان‌ها […]

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: سند راهبردی طرح آمایش با هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌افزایی استانداران، نمایندگان مجلس و ارکان حاکمیتی تدوین می‌شود. به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، سیدرضا فاطمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌امین با اشاره به اجرای طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صمت، افزود: در این طرح ظرفیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های هر استان به تفکیک شهرستان‌ها شناسایی می‌شود، مشخص می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم در هر شهرستان چه ظرفیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی وجود دارد و بر اساس آن، اولویت‌ها را مشخص خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در این زمینه پروژه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که موضوعیت دارد شناسایی می‌شود، ادامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌داد: فهرست پروژه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در اختیار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای ارائه نظر قرار می‌گیرد تا به یک سند راهبردی با هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌افزایی استاندار، نمایندگان و ارکان حاکمیتی برسیم.

فاطمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌امین به اولویت‌های طرح آمایش وزارت صمت اشاره کرد و گفت: احیای واحدهای راکد، فعال‌سازی طرح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زیر ظرفیت، تکمیل طرح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های نیمه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تمام، طرح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های توسعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای و طرح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ایجادی به ترتیب، اولویت‌های ما در این طرح هستند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=37809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.