• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 7182اخبار امروز : 0
12
رئیس خانه صمت ایران در جلسه رؤسای خانه های صمت کشور بر برگزاری هر چه سریعتر انتخابات خانه صمت ایران تاکید کرد.

انتخابات خانه صمت ایران هر چه سریعتر برگزار شود

  • کد خبر : 39970
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
انتخابات خانه صمت ایران هر چه سریعتر برگزار شود
رئیس خانه صمت ایران و استان اصفهان در جلسه رؤسای خانه های صمت کشور بر برگزاری هر چه سریعتر انتخابات خانه صمت ایران تاکید کرد.

عبدالوهاب سهل آبادی در جلسه رؤسای اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور که در تبریز برگزار می شد، اظهار داشت: از زبان همه شما از خانه صنعت آذربایجان‌شرقی تشکر می‌کنم همه مهمانان و صنعتگران از این برنامه ریزی خوب و منظم راضی هستند.

وی ادامه داد: این اتفاق که رخ داد برپایی یک جلسه برای دورهمی و صدور یک بخشنامه نیست بلکه خانه صنعت فرصتی را فراهم کرد که همه ما دور هم جمع شده و یکدیگر را دیده و وفاق و همدلی را تجدید کرد.

رئیس خانه صنعت ایران تصریح کرد: پاک ترین افراد ما در خانه صنعت هستند و خانه‌ای چابک و کم خرج داریم، هیئت رئیسه خانه صنعت در ایام کرونا هم جلسات حضوری برپا می‌کردند و به همین دلیل از همه آنها سپاسگزارم. وی ادامه داد: به تک تک شما قول می‌دهم اگر همه بررسی‌ها انجام شود کوچکترین نقطه ضعفی در خانه صنعت دیده نمی‌شود و خوشحالیم با این وسع مالی کم، کارهای بزرگی انجام دادیم و اکثر بزرگان صنایع در این خانه حضور دارند.

سهل آبادی در خصوص انتخابات اتاق ایران ابراز داشت: مدت زیادی است که انتخابات خانه ایران عقب افتاده است و در هر فرصتی مطرح کردیم که این انتخابات را برگزار کنیم چون هیئت رئیسه‌ای که پایه‌های قانونی‌اش شکسته، صورت خوبی ندارد و به همین دلیل مکررا از شما خواستم ترتیبی را به وجود بیاوریم که انتخابات هیئت رئیسه برگزار شود.

وی ادامه داد: ما هیچوقت به دنبال اینکه فقط اسم داشته باشیم، نیستیم؛ هیچ زمانی با اتاق بازرگانی خصومتی نداشتیم و خوشحالم که رئیس اتاق تبریز هم امروز صبح اعلام کرد که ما باهمیم و باید با هم باشیم.

سهل آبادی خاطرنشان کرد: ما خیلی سخت به این مرحله وفاق رسیده‌ایم اما خوشبختانه این اتفاق رخ داده است. در این جلسه گزارش عملیات کاری اتاق خانه طی سال گذشته بررسی شد و اعضا بر برپایی انتخابات اتاق صمت ایران تاکید کردند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=39970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.