• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
9

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران : عرضه قطره چکانی شکر باعث کاهش قیمت نشده است

  • کد خبر : 25578
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران : عرضه قطره چکانی شکر باعث کاهش قیمت نشده است

به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران سید حسن حسینی نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در خصوص افزایش قیمت شکر گفت: در استان خراسان رضوی حدود ۲۵ هزار تن شکر در ماه به عنوان مواد اولیه کارخانه های سازندگان قند ،نبات، کلوچه و مربا سازی و…  مصرف می شود. در اردیبهشت ماه […]

به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران سید حسن حسینی نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در خصوص افزایش قیمت شکر گفت: در استان خراسان رضوی حدود ۲۵ هزار تن شکر در ماه به عنوان مواد اولیه کارخانه های سازندگان قند ،نبات، کلوچه و مربا سازی و…  مصرف می شود. در اردیبهشت ماه امسال  ۶٫۵ تن شکر توسط سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در اختیار خانه صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت که پس از تشکیل کمیته ای در این خصوص، این کمیته براساس تولید در سه ماه گذشته ، میزان پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و لیست بیمه شاغلین را بررسی کرده و نسبت به تولید واحدهای صنعتی، میزان شکر لازم در اختیار آن ها قرار داده است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان افزایش تقاضا در ماه مبارک رمضان و کاهش تولید شکر ، گفت: در دو سه روز گذشته شکر حدود ۴۰۰ تومان گران شده است . دلالان در حال حاضر شکر راکیلویی ۷۶۰۰  تومان به واحدهای تولیدی می فروشند در صورتی که دولتی آن ۶۴۰۰ تومان و تا قبل از ماه مبارک رمضان حدود ۳۴۰۰ تومان بود.

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران علت افزایش قیمت و نابسامانی در بازار شکر را کاهش تولید چغندر قند و واردات آن دانست و  بیان کرد: بیشترین تعداد کارخانه های قند و شکر در استان خراسان رضوی واقع می باشند که  از بین آن ها دو واحد تولیدی به دلیل مشکلات تعطیل می باشند و حتی برداشت بهاری چغندر قند نیز مشکل واحدهای تولیدی را برطرف نکرده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر کمبود شکر، کاهش روغن مایع و جامد و آرد مشکلاتی را برای واحدهای تولیدی ایجاد کرده است.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=25578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.