• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
17

نایب رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران: کاهش مفاسد در گرو واگذاری کار مردم به خود مردم است

  • کد خبر : 28934
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
نایب رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران: کاهش مفاسد در گرو واگذاری کار مردم به خود مردم است

رئیس خانه صنعت خراسان رضوی تاکید کرد: یکی از تقاضاهای ما برای کاهش مفاسد، واگذاری کار مردم به خود مردم و جلوگیری از تصدی گری دولتی است. سیدحسن حسینی در سی و دومین اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت در نمایشگاه بین المللی مشهد اظهار کرد: طبیعی است که اگر قرار باشد همه مسائل […]

رئیس خانه صنعت خراسان رضوی تاکید کرد: یکی از تقاضاهای ما برای کاهش مفاسد، واگذاری کار مردم به خود مردم و جلوگیری از تصدی گری دولتی است.

سیدحسن حسینی در سی و دومین اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت در نمایشگاه بین المللی مشهد اظهار کرد: طبیعی است که اگر قرار باشد همه مسائل در تهران حل و فصل شود، نمی توان انتظار حل شدن آنها را داشت. دستگاه قضایی استان به معنای واقعی پا به پای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حرکت کرده و از سرمایه گذاری سالم حمایت می کند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: حرکتی در قوه قضاییه برای مبارزه با فساد آغاز شده که در نتیجه آن کسانی که مفاسد بزرگی را مرتکب شده اند، دستگیر می شوند. می توان این افراد را تشبیه به افراد مریضی کرد که در حال حذف شدن از صحنه هستند. با این حال عواملی که این مفاسد را ایجاد کرده را نیز باید شناسایی و با آن مبارزه کرد. یکی از مسائلی که منجر به بروز فساد می شود، دیوان سالاری و بروکراسی عجیب و غریب دستگاه‌های اداری و همچنین اختیارات دولتی است که حاضر به واگذاری آن به تشکل های بخش خصوصی نیستند.

حسینی خاطرنشان کرد: امسال سال پایانی فعالیت مجلس شورای اسلامی است و نمی توان توقع زیادی از نمایندگان داشت چون اسفند ماه انتخابات آغاز می شود و سال آینده نیز مساله تصویب بودجه در پیش خواهد بود. بسیاری اوقات زمانی که این مشکلات برای ما ایجاد می شود، مسئولان تاکید دارند که به موجب قانون نمی توان کمکی کرد. این در حالی است که مقام معظم رهبری در طرح اقتصاد مقاومتی بر شناسایی و رفع قوانین مخل تولید تاکید دارند. از زمان آغاز ارائه مدل اقتصاد مقاومتی تاکنون ۱۰ سال می گذرد. مجلس طی این ۱۰ سال چه کرده است که اوضاع اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور به این مرحله رسیده است؟

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=28934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.