• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
13

معاون رئیس جمهوری: اشتغالزایی اولویت نخست دولت است

  • کد خبر : 15458
  • ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۸:۳۳
معاون رئیس جمهوری: اشتغالزایی اولویت نخست دولت است

به گزارش ایرنا ، حسینعلی امیری روز شنبه در آئین افتتاح کارخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان گرمی مغان افزود: دولت تدبیر و امید حمایت ویژه از سرمایه گذاران بخش خصوصی دارد و اقدامات مهمی در این راستا انجام شده تا فرصت های شغلی بیشتری برای جوانان ایجاد شود. وی اظهار کرد: کشور ما نیاز به مدیریت […]

به گزارش ایرنا ، حسینعلی امیری روز شنبه در آئین افتتاح کارخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان گرمی مغان افزود: دولت تدبیر و امید حمایت ویژه از سرمایه گذاران بخش خصوصی دارد و اقدامات مهمی در این راستا انجام شده تا فرصت های شغلی بیشتری برای جوانان ایجاد شود.
وی اظهار کرد: کشور ما نیاز به مدیریت جهادی و خلاقیت و ابتکار دارد و برای تحقق این امر مدیران دستگاه های اجرایی باید اهتمام ویژه داشته باشند.
امیری با بیان اینکه سرمایه گذاری یک عبادت است، افزود: سرمایه گذار کارخانه شیرآلات قهرمان با اقدامات خوب خود توانسته این مجموعه را در گرمی مغان راه اندازی کند و قطعا در این امر نیت خیر داشت که ثمره آن عاید استان خواهد شد و انشاءالله در فازهای بعدی هم اشتغال زیادی در این مجموعه ایجاد خواهد شد.
به گفته وی ، مسوولان استان اردبیل وظیفه دارند در جهت حل و فصل مشکلات تلاش کنند و ما هم مشکلات استان را در دولت پیگیری می کنیم.
او تشریح کرد: استان اردبیل دارای قابلیت های ویژه از جمله نیروی انسانی مستعد است که هر کدام می توانند مانند سرمایه گذار شیرآلات قهرمان در زمینه های مختلف سرمایه گذاری کنند.
وی گفت: برای تحقق این موضوع حمایت دولت و مسوولان نیاز است و بویژه دستگاه های قضایی و اجرایی بیشتر باید همکاری کنند تا رفع موانع تولید در استان تسهیل شود.
وی اظهار کرد: وحدت و همدلی مسوولان اردبیل مطلوب است و نمایندگان استان نیز تعامل خوبی با دولت دارند و در نشست چهارشنبه گذشته نمایندگان اردبیل با معاون اول رئیس جمهوری احداث بزرگراه ها، راه آهن، منطقه آزاد، منطقه ویژه اقتصادی و آب شرب مورد تاکید قرار گرفت و آقای جهانگیری حمایت خود را از طرح های زیربنایی و اساسی استان اعلام کرد.
کارخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان در سال ۸۸ کلنگ زنی، اما عملیات اجرایی آن در سال ۹۰ شروع شد.
با شروع به کار دولت تدبیر و امید عملیات احداث کارخانه از سال ۹۳ شتاب گرفت و هم اکنون ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در فاز اول این مجموعه مشغول کار شده و ۴۰۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم فرصت شغلی یافته اند.
ظرفیت تولید این کارخانه اکنون ۶۰۰ هزار عدد شیرآلات معمولی و یک میلیون عدد شیرآلات اهرمی است.
در فازهای بعدی این کارخانه میزان اشتغال کارخانه به سه هزار نفر و تولید آن نیز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد شیرآلات معمولی و ۲ میلیون عدد شیرآلات اهرمی افزایش خواهد یافت .
گرمی مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=15458

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.