• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
14

معاون امور صنایع : افزایش زمان تقسیط مالیات بنگاه‌های تولیدی از ۳ سال تا ۵ سال

  • کد خبر : 26183
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
معاون امور صنایع : افزایش زمان تقسیط مالیات بنگاه‌های تولیدی از ۳ سال تا ۵ سال

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از اصلاح ماده ۱۶۷ قانون مالیات‌های مستقیم و افزایش زمان تقسیط مالیات بنگاه‌های تولیدی از ۳ تا ۵ سال خبر داد و گفت : همه ما وظیفه داریم با تمام توان زمینه اجرای فرمان مقام معظم رهبری در زمینه رونق تولید را فراهم نماییم . به گزارش […]

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از اصلاح ماده ۱۶۷ قانون مالیات‌های مستقیم و افزایش زمان تقسیط مالیات بنگاه‌های تولیدی از ۳ تا ۵ سال خبر داد و گفت : همه ما وظیفه داریم با تمام توان زمینه اجرای فرمان مقام معظم رهبری در زمینه رونق تولید را فراهم نماییم .

به گزارش شاتا، فرشاد مقیمی، در جلسه کمیته رفع موانع تولید استان که در شهرستان رودسر برگزارشد، اظهار داشت : افزایش زمان تقسیط مالیات بنگاه‌های تولیدی از ۳ سال به ۵ سال از مصوبات سران سه قوه بوده و در راستای حمایت از بنگاه‌های تولیدی و ارتقاء تولید و اشتغال صورت گرفته است .

به گفته وی واحدهای تولیدی در صورت ارتقاء وضعیت تولید و تایید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید می توانند نسبت به افزایش زمان تقسیط مالیات مطابق مصوبه اخیر سران سه قوه اقدام کنند.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه با تاکید بر این موضوع که مدیران دستگاههای مربوطه، راهکارهای پیشنهادی را درجلسات کمیته رفع موانع تولید ارائه نمایند ، گفت: وزارت کشور به تمامی استان ها ابلاغ کرد موضوع رونق تولید باید در اولویت کارها قرار گیرد و فقط به صدور مصوبات اکتفا نشود ، بلکه باید جلسه پیگیری و اجرای مصوبات نیز به طور مستمر برگزار شود و کارها رو به جلو برود .

مقیمی تاکید کرد: دستگاههایی که به رونق تولید کمک می کنند ، باید حتما مورد تشویق قرار گیرند و آن عده ای هم که در این شرایط انگیزه ای برای کمک ندارند نیز باید از نوع خودشان تشویق شوند .

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر تسهیل موانع پیش رروی تولید خاطر نشان کرد : همه ما وظیفه داریم با تمام توان زمینه اجرای فرمان مقام معظم رهبری را فراهم نماییم .

مقیمی تاکید کرد : برگزاری جلسات کنترل، نظارت و پایش از تصمیم گیری های جلسات کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان و استان یکی از مهم ترین اقدامات در هر استان است .

وی اظهار داشت : آن چه که دولت و قانون به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در وزارت صمت تفویض کرده ، عینا به ستاد استانها واگذار شده و ابلاغ استاندار همان قابلیت اجرا را در شهرستان و استان دارد

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=26183

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.