• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
15

رییس جمهور: وزرا و مسئولان از اجرای حقوق شهروندی گزارش ارائه کنند

  • کد خبر : 14796
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۲۵
رییس جمهور: وزرا و مسئولان از اجرای حقوق شهروندی گزارش ارائه کنند

رییس جمهور از وزرا و مسئولان خواست تا از اجرای حقوق شهروندی گزارش ارائه کنند. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلا م والمسلمین حسن روحانی که در اجلاس حقوق شهروندی سخن می‌گفت، تصریح کرد: از وزرا، معاونان و مسئولان می خواهم به مردم گزارش دهند که در طول یکسال گذشته چه اقداماتی برای اجرای حقوق شهروندی را […]

رییس جمهور از وزرا و مسئولان خواست تا از اجرای حقوق شهروندی گزارش ارائه کنند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلا م والمسلمین حسن روحانی که در اجلاس حقوق شهروندی سخن می‌گفت، تصریح کرد: از وزرا، معاونان و مسئولان می خواهم به مردم گزارش دهند که در طول یکسال گذشته چه اقداماتی برای اجرای حقوق شهروندی را انجام داده اند.

وی تاکید کرد :وزرا اعلام کنند چه برنامه هایی برای اجرای حقوق شهروندی برای سال پیش رو دارند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امروز که سالروز رونمایی از منشور حقوق شهروندی است، روز بسیار مبارکی است. ما علاقمند بودیم که همه وزرا، معاونان و مسئولان امروز بتوانند گزارشی از اجرای منشور حقوق شهروندی ارائه کنند که بخاطر محدودیت زمان، فقط تعداد معدودی از وزرا و معاونان می توانند گزارش خود را ارائه کنند، اما از وزرا و معاونان و مسئولان می خواهم گزارش عملکرد خود و برنامه سال پیش رو درباره تحقق حقوق شهروندی را به مردم ارائه کنند.

پس از سخنان رئیس جمهور، تعدادی از وزرا گزارش خود را در راستای تحقق حقوق شهروندی ارائه کردند.
روحانی پس از ارائه گزارش  شهیندخت مولاوردی،  با تشکر از وی بخاطر پذیرش مسولیت دستیار رئیس جمهور در حقوق شهروندی گفت: مسئولیت خانم مولاوردی بسیار سنگین است زیرا وطیفه ایشان پایش مستمر همه وزارتخانه ها و دستگاه ها و گزارش گیری و اعلام به مردم است.

وی ادامه داد: طبق منشور حقوق شهروندی، خانم مولاوردی باید به طور منظم به رئیس جمهور گزارش دهد و من از او می خواهم که همزمان با رئیس جمهور، به مردم هم روند اجرای حقوق شهروندی را گزارش دهد.

روحانی خاطرنشان کرد: نظرات مردم باید در سایت حقوق شهروندی منعکس شده و به اطلاع دولت برسد. باید مشخص شود دستگاه ها، نهادهای عمومی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند و وزارتخانه ها چه اقداماتی انجام داده و در چه مواردی عقب ماندگی دارند.

روحانی همچنین از زحمات الهام امین زاده  که پیش از مولاوردی مسئولیت دستیار رییس جمهور در زمینه حقوق شهرودی را عهده‌دار بود، تشکر کرد.

در اجلاس حقوق شهروندی که در سالن اجلاس سران درحال برگزاری است ، محمدجواد ظریف، بیژن زنگنه، محمود علوی، ولی الله سیف، علی یونسی، عیسی کلانتری، علی ربیعی، لعیا جنیدی، محمد نهاوندیان، الهام امین زاده، عبدالرضا رحمانی فضلی، سورنا ستاری، عباس صالحی ،بطحایی، آذری جهرمی، حسینعلی امیری، شهیندخت مولاوردی، حسام‌الدین آشنا حضور دارند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=14796

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.