• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
13

رشد ۲۷ درصدی صادرات فولادسازان بزرگ کشور در ۸ ماه امسال

  • کد خبر : 14940
  • ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۴:۴۴
رشد ۲۷ درصدی صادرات فولادسازان بزرگ کشور در ۸ ماه امسال

جمع صادرات ۹ فولادساز بزرگ کشور تا پایان آبان ماه امسال به بیش از چهار میلیون و ۵۶۶ هزار و ۳۱۸ تن رسید که در همسنجی با پارسال و همسو با سیاست های اقتصاد مقاومتی ۲۷ درصد رشد نشان می دهد. بررسی خبرنگار اقتصادی ایرنا از عملکرد صادرات واحدهای فولادی کشور حاکی است، از آغاز […]

جمع صادرات ۹ فولادساز بزرگ کشور تا پایان آبان ماه امسال به بیش از چهار میلیون و ۵۶۶ هزار و ۳۱۸ تن رسید که در همسنجی با پارسال و همسو با سیاست های اقتصاد مقاومتی ۲۷ درصد رشد نشان می دهد.

بررسی خبرنگار اقتصادی ایرنا از عملکرد صادرات واحدهای فولادی کشور حاکی است، از آغاز امسال تا پایان آبان ماه در مجموع ۷۴۲ هزار و ۳۷۵ تن انواع محصولات فولادی شامل تیر آهن، میلگرد و کلاف از شرکت ذوب آهن اصفهان صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸۳ درصد رشد را ثبت کرد.
شرکت فولاد مبارکه در این مدت با رشد منفی ۴۱ درصدی در همسنجی با پارسال، در مجموع ۷۲۷ هزار و ۳۸۱ تن انواع محصولات فولادی شامل ورق گرم، کلاف گرم، کلاف اسیدشویی، کلاف سرد، تختال و بار، کلاف رنگی، کلاف گرم سبا، کلاف و ورق گرم آجدار و کلاف و ورق گالوانیزه صادر کرد.
در این مدت، یک میلیون و ۷۳۵ هزار و ۳۸۳ تن بلوم، بیلت و اسلب از شرکت فولاد خوزستان صادر شد که حاکی از رشد ۵۷ درصدی در مقایسه با هشت ماهه پارسال است.
برپایه بررسی آمارهای منتشر شده، در این مدت چهار هزار و ۱۸۷ تن ورق عریض از شرکت فولاد اکسین، ۷۷۷ هزار و ۸۹۷ تن اسلب از شرکت فولاد هرمزگان، ۵۴ هزار و ۵۵۳ تن میلگرد از شرکت فولاد آلیاژی ایران، ۶۱ هزار و ۵۴۲ تن میلگرد از شرکت فولاد خوزستان، ۴۵۸ هزار تن بیلت و پنج هزار تن آهن اسفنجی از شرکت فولاد کاوه صادر شد.
بررسی ایرنا نشان می دهد فولادسازان بزرگ کشور در آبان ماه گذشته در مجموع ۵۸۴ هزار و ۸۴۷ تن انواع محصولات فولادی صادر کردند که در مقایسه با آبان ماه پارسال ۵۷ درصد رشد نشان می دهد.
به گزارش ایرنا برپایه آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران، ارزش صادرات بخش معدن و صنایع معدنی کشور در هشت ماه امسال با رشد چهار درصدی در همسنجی با پارسال به ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار رسید.
آخرین گزارش انجمن جهانی فولاد* رشد ۳۲ درصدی تولید این محصول در ایران را در ۱۱ ماه سال ۲۰۱۷ نشان می دهد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=14940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.