• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
کل اخبار 7214اخبار امروز : 6
13

پیام تبریک رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به مناسبت هفته دولت

  • کد خبر : 31214
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۳۱
پیام تبریک رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به مناسبت هفته دولت

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است. شهریور ماه یاداور دو تن از این دلیرمردان ،شهیدان رجایی و باهنر است که بی شک همه ما می بایست ویژگی های […]

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.
شهریور ماه یاداور دو تن از این دلیرمردان ،شهیدان رجایی و باهنر است که بی شک همه ما می بایست ویژگی های اخلاقی و رفتاری ان دو شهید والا مقام را سر لوحه کار خویش قرار دهیم.
هفته نخست شهریور فرصت مغتنمی است برای تجلیل از انسان‌ های شایسته ‌ای که هدف‌ شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌ های زندگی انسان‌ ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.
به نمایندگی از جامعه بزرگ کار و تولید و هیئت مدیره خانه صنعت،معدن و تجارت ایران ،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد ایران اسلامی تبریک و خداقوت عرض نموده ،امیدواریم با تحقق هر چه بیشتر شعار خصوصی سازی و کاهش تصدی گری دولت محترم در امور اجرایی و اثربخشی هر چه بیشتر در سیاست گذاری های کلان و نظارت بر تحقق آنها، بتوانیم دوشادوش دولت خدمتگذار، در راه اعتلای ایران اسلامی گام برداریم.
با تجدید احترام
سید عبدالوهاب سهل آبادی
رئیس هیئت مدیره

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=31214

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.