• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
13

مهندس حسینی در نشست با مدیران بنیاد تعاون زندانیان خراسان : توسعه اشتغال زندان ها راخلوت می کند

  • کد خبر : 16152
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
مهندس حسینی در نشست با مدیران بنیاد تعاون زندانیان خراسان : توسعه اشتغال زندان ها راخلوت می کند

نشست مشترک هیات مدیره خانه صنعت ، معدن وتجارت خراسان رضوی بامدیران بنیاد تعاون زندانیان استان برگزار شد . به گزارش روابط عمومی خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی در این نشست ضمن بررسی چالش ها وپیشنهادات اشتغال مددجویان ، تصمیمات لازم برای کارآفرینی با استفاده از ظرفیتهای اداره زندان های استان اتخاذ […]

نشست مشترک هیات مدیره خانه صنعت ، معدن وتجارت خراسان رضوی بامدیران بنیاد تعاون زندانیان استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی در این نشست ضمن بررسی چالش ها وپیشنهادات اشتغال مددجویان ، تصمیمات لازم برای کارآفرینی با استفاده از ظرفیتهای اداره زندان های استان اتخاذ گردید .

در این نشست مهندس حسینی رئیس خانه صنعت ، معدن وتجارت استان در سخنانی با بیان این که نسخه بسیاری از دردهای امروز جامعه اشتغال است اظهار داشت : توسعه اشتغال وکارآفرینی زندان ها را خلوت می کند .

وی افزود : در سراسر جهان یکی از دلایل ارتکاب جرم و جنایت، بیکاری ، فقر و نداشتن شغل مناسب است که هم قبل از به زندان افتادن افراد مصداق پیدا میکند وهم در زمانی که آنها در زندان تحمل کیفر می کنند ، به همین دلیل است که اشتغال زندانیان حین تحمل کیفر وپس از آزادی یکی از موضوعات اساسی و مهم قلمداد می شود .

وی ضمن اعلام  آمادگی خانه صنعت ، معدن و تجارت برای کمک به فرآیند اشتغال مددجویان تصریح کرد : صیانت از برندهای داخلی ، حمایت از کارآفرینان ، جذب سرمایه خارجی ، بهبود فضای کسب وکار ، رونق صادرات وارتقای امنیت سرمایه گذاری باعث پایداری اشتغال در جامعه ودر نتیجه کاهش جرائم می شود .

در این نشست خوابنما مدیر بنیاد تعاون زندانیان هم در سخنانی با اشاره به اقدامات انجام شده برای اشتغال مددجویان تصریح کرد :جایگاه زندان بویژه زندان باز و اشتغال زندانیان واجد شرایط در درون و بیرون زندان موضوعی مهم به شمار میرودو این موضوع هر چه بیشتر مورد توجه قرار گیرد ، تبعات ناشی از حبس را بر جامعه ، خانواده و فرد را کاهش می دهد .

وی با اشاره به عملکرد خوب کارگاههای داخل زندان تصریح کرد : در حال حاضر بخش عمده ای از زندانیان در همین کارگاهها مشغول به کار و حرفه آموزی هستند .

موسوی مدیر کل اداره زندان های استان هم در سخنانی از پیگیری تالار عرضه مبادلات کالا با هدف توسعه کارآفرینی و اشتغال مدد جویان خبر داد وخواستار همکاری خانه صنعت ، معدن وتجارت در این خصوص شد .

مهندس تیموری ومهندس دهقان از اعضای هیات مدیره خانه صنعت ، معدن وتجارت هم در این جلسه ضمن بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود بر تلاش به پیشگیری از وقوع جرم با صیانت از اشتغال موجود و توسعه تولید تاکید کردند.

این نشست با اتخاذ تصمیمات لازم به کار خود پایان داد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=16152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.