• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
16

رییس خانه صنعت، معدن و‌ تجارت ایران در مراسم روز ملی صنعت و معدن: بخش تولید هیچگاه در برابر تحریم ها و محدودیتها کوتاه نیامد/تجربه کرونا و پای کار آمدن دولت و ملت نشان داد می‌توانیم از پس هر مشکلی بربیاییم

  • کد خبر : 30751
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
رییس خانه صنعت، معدن و‌ تجارت ایران در مراسم روز ملی صنعت و معدن: بخش تولید هیچگاه در برابر تحریم ها و محدودیتها کوتاه نیامد/تجربه کرونا و پای کار آمدن دولت و ملت نشان داد می‌توانیم از پس هر مشکلی بربیاییم

رییس خانه صنعت، معدن و‌ تجارت ایران در مراسم روز ملی صنعت و معدن اعلام کرد: تجربه کرونا و پای کار آمدن دولت، ملت و همه بخش‌های مختلف نشان داد می‌توانیم از پس هر مشکلی بر بیاییم. به گزارش شاتا، عبدالوهاب سهل آبادی در این مراسم بیان کرد: روز صنعت و معدن را به رزمندگان […]

رییس خانه صنعت، معدن و‌ تجارت ایران در مراسم روز ملی صنعت و معدن اعلام کرد: تجربه کرونا و پای کار آمدن دولت، ملت و همه بخش‌های مختلف نشان داد می‌توانیم از پس هر مشکلی بر بیاییم.

به گزارش شاتا، عبدالوهاب سهل آبادی در این مراسم بیان کرد: روز صنعت و معدن را به رزمندگان جبهه اقتصادی، تلاشگران و مجاهدان این عرصه تبریک می گویم.

وی تاکید کرد: یک عزم جدی برای حل مشکلات بخش تولید از سوی تمامی دستگاه‌های مرتبط مورد نیاز بوده و هست.

رییس خانه صنعت، معدن و‌ تجارت ایران تصریح کرد: بخش تولید و حوزه صنعت هیچگاه در برابر تحریم ها و محدودیتها کوتاه نیامده است.

سهل آبادی گفت: تجربه کرونا و پایه کار آمدن دولت، ملت و همه بخش‌های مختلف نشان داد می‌توانیم از پس هر مشکلی بر بیاییم.

وی اضافه کرد: کمااینکه در این مقطع بخش صنعت به لحاظ تولید و تأمین کالاها و در قبال مسئولیت های اجتماعی گام‌های محکمی برداشت.

عبدالوهاب سهل‌آبادی بانک‌ها شرخر دارند و فساد ما را بیچاره کرده است به طوری که برای هر کار جزئی باید داد بزنیم.

عبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس خانه صنعت و معدن ایران اظهار داشت: ۱۰ روز پیش اشک سرپرست وزارت صنعت در جلسه‌ای با صنعتگران بابت یک تولیدکننده دارای چند برند تولیدی که ۴ سال در زندان بود، درآمد.

وی بیان کرد: صنعتگر تبریزی به دلیل عدم پرداخت دیونش به بانک به زندان افتاده بود و اینکه برای عقد دخترش اجازه مرخصی ۱۰ روزه می‌خواست در نهایت با خودکشی دختر مواجه شد و خودش هم سه روز بعد خودکشی کرد.

رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت: بانک‌ها صنعت کشور را نابود کرده‌اند و نزول ما را بیچاره کرده است. ملک ۲۵ یا ۴۰ میلیارد تومانی صنعتی را به قیمت ۵ یا ۶ میلیارد تومان به مزایده می‌‌گذارند، بانک‌ها شرخر دارند و فساد ما را بیچاره کرده است به طوری که برای هر کار جزئی باید داد بزنیم.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=30751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.