• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
12

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تهران مطرح کرد؛ واگذاری‌ به بخش‌خصوصی سرعت گیرد

  • کد خبر : 12932
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۲۲
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تهران مطرح کرد؛ واگذاری‌ به بخش‌خصوصی سرعت گیرد

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تهران، با تاکید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر دولت به بخش‌خصوصی، اظهار امیدواری کرد: روند ادغام و واگذاری ها به بخش خصوصی با سرعت بیشتری صورت گیرد. به گزارش خبرگزاری مهر، کاوه زرگران با تاکید بر ضرورت اعتماد بیشتر دولت به بخش خصوصی، گفت: این امیدواری وجود دارد که روند ادغام  […]

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تهران، با تاکید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر دولت به بخش‌خصوصی، اظهار امیدواری کرد: روند ادغام و واگذاری ها به بخش خصوصی با سرعت بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاوه زرگران با تاکید بر ضرورت اعتماد بیشتر دولت به بخش خصوصی، گفت: این امیدواری وجود دارد که روند ادغام  و واگذاری‌ها به بخش خصوصی با سرعت بیشتری صورت گیرد؛ به خصوص اینکه اساس نوآوری در دولت تفکر واگذاری است.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تهران با طرح پیشنهاد ایجاد حوزه‌ای برای حمایت از کسب و کارهای نوین در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، افزود: کسب و کارهای نوین نیاز به مراقبت‌های نوین دارند؛ در این میان کانون‌های هماهنگی دانش با صنعت و بازار در درون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شکل گرفته است.

وی، بر لزوم تعدیل در ساختارهای دولتی و اصلاح روند واگذاری‌ها به بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: اصولاً ما در کشور مشکل تامین، چه منابع انسانی و چه منابع مالی، را نداریم و چالش اصلی ما ایجاد زنجیره بین بخش‌ها است.

زرگران در ادامه گفت: مشکل اصلی در کشور ما پیوندها است و اقتصاد ایران از نبود پیوند بین دولت و بخش خصوصی، بین دانش و صنعت و بین صنعت و بازار رنج می برد.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین تلاش باید بر تقویت این زنجیره‌ها گذاشته شود، گفت: افراد نخبه و تحصیلکرده در بالاترین رده‌های اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران مشغول به فعالیت هستند که نوید پیگیری و پیاده سازی نقطه نظرات معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری را می‌دهد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=12932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.