• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
13

سهل آبادي: اتاق ايران و آلمان يكي از مهمترين اتاق هاي مشترك است/ رنجبران : هدف اصلي ائتلاف “تعامل و پیشرفت” توسعه روابط اقتصادی و تجاری ایران و آلمان است

  • کد خبر : 13580
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۰۴
سهل آبادي: اتاق ايران و آلمان يكي از مهمترين اتاق هاي مشترك است/ رنجبران : هدف اصلي ائتلاف “تعامل و پیشرفت” توسعه روابط اقتصادی و تجاری ایران و آلمان است

نشست بررسي انتخابات هيات رييسه اتاق بازرگاني و صنايع ايران و آلمان با حضور رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران و دكتر رسول رنجبران عضو ائتلاف”تعامل و پيشرفت” برگزار شد. به گزارش بازنيوز؛ سید عبدالوهاب سهل آبادی، با اشاره به اینکه کشور آلمان از دیر باز از شرکای اصلی تجاری ايران به ویژه در بخش […]

نشست بررسي انتخابات هيات رييسه اتاق بازرگاني و صنايع ايران و آلمان با حضور رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران و دكتر رسول رنجبران عضو ائتلاف”تعامل و پيشرفت” برگزار شد.
به گزارش بازنيوز؛ سید عبدالوهاب سهل آبادی، با اشاره به اینکه کشور آلمان از دیر باز از شرکای اصلی تجاری ايران به ویژه در بخش صنعت بوده است بر حضور پرشوراعضاي اتاق بازرگانی اصفهان در انتخابات هیات رییسه اتاق مشترک ايران و آلمان تاکید کرد و افزود: انتخاب افرادی که بتوانند صنعت اصفهان را رونق بخشیده و به توسعه روابط اقتصادی دو کشور بپردازند دستاورد بزرگی برای اصفهان و خواهد بود.
رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران، روابط تجاری و اقتصادی استان اصفهان و کشور آلمان را داراي ريشه هاي تاریخی دانست و افزود: کشور آلمان سال هاست از تعاملات ویژه ای با استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان ايران برخوردار بوده و امروز نیز اتاق های بازرگانی اصفهان یکی از شرکای اصلی تجاری اتاق بازرگانی و صنايع ايران و آلمان هستند و آلمان مقصد بخش قابل توجهی از كالاهاي ايراني است.
وی در ادامه از تحقق اتفاقات مطلوب در حوزه صادرات کشور در آینده نزدیک خبر داد و در این بین حمایت از حضور افراد توانمند و خبره اقتصادی استان در پست هیات رییسه اتاق مشترک ايران و آلمان را در رفع مشکلات و تسهیل روند صادرات استان اصفهان به آلمان موثر دانست.
سهل آبادی تصریح کرد: با هم افزایی و تعامل و حضور در مجامعی که منافع استان اصفهان را تامین نماید، می توان اتفاقات خوبی را در اقتصاد استان رقم زد.
دكتر سید رسول رنجبران، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان و یکی از نامزدهای « ائتلاف تعامل و پیشرفت » درانتخابات هیات رییسه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان نیز ضمن انتقاد از عدم توجه کافی به اتاق های مشترک، گفت: آلمان کشور توسعه یافته ای است كه از گذشته ضمن ارتباط صنعتي و تجاري با ايران به يكي از مهم ترین و بزرگترین شرکای تجاری کشورمان تبدیل شده است. اتاق مشترک  ايران و آلمان ابزار مناسبي برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری دو کشور خواهد بود.
وی در ادامه از ٢٦٠٠عضو این اتاق مشترک خواست تا در انتخابات  هیات رییسه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان که پنجم آذرماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد، حضور فعالانه داشته باشند.
رنجبران گروه تعامل و پیشرفت را ائتلافی متشکل از فعالان نخبه و خبره اقتصادی کشور دانست و افزود: این گروه با تدوین برنامه هایی جامع ،قصد احیاء و توسعه روابط اقتصادی و تجاری ایران و آلمان را دارند.
گفتني است «ائتلاف تعامل و پیشرفت»از مدیران و فعالان اقتصادی خوشنام و باسابقه كشور شكل گرفته است از افراد ذيل تشكيل شده است.
١-دكترسید رسول رنجبران، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان ،عضو هيات علمي دانشگاه اشتوتگارت وفعال در تولید سنگ های تزیینی، خدمات فنی مهندسی، بازرسی فنی، مشاوره و آموزش
٢-مهندس عباسعلی قصاعی، رییس هیات مدیره صنایع چینی زرین ایران
٣-مهندس بوطاق خانبوداغی، رییس هیات مدیره شرکت های ایران ماژین، توان طب ماژین و نسل آینده آریا
٤-دكترعلی غضنفری سرابی، مدیر شبکه شرکت ایسرا ویژن آگ در ایران و استاد مهمان دانشگاه تهران
٥-مهندس سیفعلی غفاری، رییس هیات مدیره شرکت سیمین براق و بهین صنعت تدبیر
٦- دكترکامران رضایی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی صنایع و پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران ومدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت توف نورد ایران
لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=13580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.