• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
13

در آيين بزرگداشت هفته دفاع مقدس اتاق بازرگاني اصفهان صورت پذيرفت؛ از مادر شهيد خرازي و ٨٠ نفر از ايثارگران،جانبازان و خانواده شهداي دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم برگزيده استان اصفهان تجليل شد

  • کد خبر : 12624
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۰۶
در آيين بزرگداشت هفته دفاع مقدس اتاق بازرگاني اصفهان صورت پذيرفت؛ از مادر شهيد خرازي و ٨٠ نفر از ايثارگران،جانبازان و خانواده شهداي دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم برگزيده استان اصفهان تجليل شد

اسلاميان:تشييع باشكوه شهيد حججي در مشهد،تهران و اصفهان نشان دهنده قدر شناسي مردم و زنده بودن فرهنگ شهادت و عاشورا در ملت بزرگ ايران است. به گزارش باز نيوز؛ آيين بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار حسين دهقان مشاورفرمانده كل قوا،محمود اسلاميان رييس صندوق بازنشستگي كل كشور،استاندار، شهردار منتخب،رييس مجمع نمايندگان و نمايندگان مجلس […]

اسلاميان:تشييع باشكوه شهيد حججي در مشهد،تهران و اصفهان نشان دهنده قدر شناسي مردم و زنده بودن فرهنگ شهادت و عاشورا در ملت بزرگ ايران است.
به گزارش باز نيوز؛ آيين بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار حسين دهقان مشاورفرمانده كل قوا،محمود اسلاميان رييس صندوق بازنشستگي كل كشور،استاندار، شهردار منتخب،رييس مجمع نمايندگان و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي،نمايندگان شوراي شهر،رييس بنياد حفظ ارزش هاي دفاع مقدس، مدير كل بنياد شهيد،سرداران، فرماندهان،ايثارگران ، جانبازان و جمع كثيري از خانواده هاي شهداي استان اصفهان در سالن همایش های بین‌المللی اتاق بازرگاني برگزار شد.
در حاشيه اين مراسم، دكتر محمود اسلاميان نايب رييس اتاق بازرگاني،به خبرنگار باز نيوز گفت: اقتدار حال حاضر كشور در دوره ۴۰۰ ساله بعد از صفويه ستودني دانست و اين عزت و اقتدار به جز فداكاري‌هاي هشت ساله دفاع مقدس و راهبري‌هاي حضرت  امام (ره) و مقام معظم رهبري به دست نيامد و امروز و پس از گذشت ۲۸ سال از آن ايام، بايد قدردان آن جانفشاني‌ها باشيم.
اسلاميان از اصفهان به عنوان تنها استاني در كشور نام برد كه دو لشكر در جبهه‌هاي نبرد سال‌هاي دفاع مقدس داشت و گفت: ايثار مردم اصفهان و تشييع ۳۰۰ شهيد در يك روز چنان بود كه حضرت امام (ره) درباره اصفهان فرمودند كه هيچ كجاي دنيا شهري مانند اصفهان نمي‌توان يافت.
نايب ریيس اتاق بازرگاني اصفهان بر غيرت و ايستادگي مردم درود فرستاد وگفت: تشييع باشكوه شهيد حججي در مشهد،تهران و اصفهان نشان دهنده قدر شناسي مردم و زنده بودن فرهنگ شهادت و عاشورا در ملت بزرگ ايران است.
بنابراين گزارش در پايان اين مراسم از مادر شهيد خرزاي و ٨٠ نفر از ايثارگران،جانبازان و خانواده شهداي دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم برگزيده استان اصفهان تجليل شد.
كارآفرينان ايثارگر،خانواده شهداي با دارا بودن ٤ ايثارگر و بالاتر،خانواده شهداي كه هم در دفاع مقدس هم در جبهه هاي مقاومت سوريه ايثارگري داشته اند،نفرات اول تا سوم المپيادهاي علمي و ورزشي، نفرات اول تا سوم مسابقات كشوري و بين المللي قران كريم،فارغ التحصيلام بردهاي تخصصي و فوق تخصصي،قهرمانان و مدال آوران برتر مسابقات ملي و بين المللي،مولفين و ناشران با حداقل ١٠ عنوان كتاب با موضوع ايثار و شهادت،خيرين نمونه شاهد و ايثارگر و مدرسين ، محققين و اعضاي هيات علمي دانشگاه ها و حوزه هاي علميه از تقديرشدگان اين مراسم بودند.
لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=12624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.