• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
کل اخبار 7194اخبار امروز : 0
10

پیام نوروزی جناب آقای سهل آبادی رییس هیات مدیره خانه صمت ایران به مناسبت نوروز ۱۳۹۹

  • کد خبر : 30113
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
پیام نوروزی جناب آقای سهل آبادی رییس هیات مدیره خانه صمت ایران به مناسبت نوروز ۱۳۹۹

به نام پروردگار صانع خداوند یگانه را سپاس که مجالی عنایت نمود تا سالی سرشار از هم‌دلی و هم‌زبانی، تعامل، تفاهم، تبادل افکار، آرا و تجربیات را پشت سر بگذاریم و توفیقی عطا فرمود تا خدمتگزاری کنیم.  قرار گرفتن در آستانه فصل شکوفایی و آغاز رویش در طبیعت، بهانه‌ای است که در این فصل با […]

به نام پروردگار صانع

خداوند یگانه را سپاس که مجالی عنایت نمود تا سالی سرشار از هم‌دلی و هم‌زبانی، تعامل، تفاهم، تبادل افکار، آرا و تجربیات را پشت سر بگذاریم و توفیقی عطا فرمود تا خدمتگزاری کنیم.  قرار گرفتن در آستانه فصل شکوفایی و آغاز رویش در طبیعت، بهانه‌ای است که در این فصل با تفکر و اندیشه در بازآفرینی طبیعت، به نوآوری و نوسازی در کار خود بپردازیم.

همدلی و همفکری و تلاش بی شائبه در خانواده بزرگ تولید با وجود دشواریهای فراوان اقتصادی سال گذشته، موجب شد که بتوانیم بخشی از وظایف محوله را جامه عمل بپوشانیم.

ضمن تبریک عید سعید نوروز به محضر همه صنعتگران و معدنکاران خدوم، از زحمات ارزشمند تمامی همکاران عزیز قدردانی نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت و ایّامی نیک و پر بار برای تولیدکنندگان ، کارگران و خانواده‌های معّزز آنان، در ظل عنایات حضرت حق تعالی و در سایه حجت بر حق “حضرت صاحب الامر” مسئلت می‌نمایم. امیدوارم سال آینده، با تدبیر و هم فکری بیشتر، سالی پر از برکت، امید و موفقیت برای همه  باشد و دعای “یا محول الحول والاحوال” در ضمیر ما تحقق یابد.

سید عبدالوهاب سهل آبادی

نورورز ۱۳۹۹

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.