• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 7208اخبار امروز : 5
2

شبکه سازی تدریجی در حوزه ی آسیب های اجتماعی مورد نیاز است

  • کد خبر : 42994
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
شبکه سازی تدریجی در حوزه ی آسیب های اجتماعی مورد نیاز است
چهارمین جلسه مجمع نهاد های مردمی همکار با اداره کل مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعیبا حضور جمعی از اعضا در تاریخ 10 اردیبهشت ماه برگزار شد.

جناب آقای مهندس خالقی به عنوان نماینده خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در این جلسه حضور داشته و به بیان حوزه موضوعات مرتبط پرداهتند.

 

ایشان در ادامه به فرار های مالیاتی که توسط برخی موسسات تحت عنوان موسسات مردم نهاد صورت می گیرد پرداخته و این اقدام را زمینه ساز بدبینی عمومی نسبت به این موضوع دانستند.

 

قائم مقام دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران شبکه سازی در حوزه های مختلف آسیب های اجتماعی و همچنین نوع ارتباط دوسویه از سمت اعضای مجمع با تشکل ها  از طرف معاونت حاکمیت را امری لازم دانستند.

 

جناب آقای سلیمانی معاون اداره کل مشارکت های مردمی با ذکر طرح هر مسجد یک حقوق دان، همکاری سازمان های مردم نهاد را در این خصوص خواستار شدند.

 

ایشان همچنین با توجه به شعار سال و مباحث پیرامونی حوزه ی تولید خبر از تشکیل کارگروهی با این مضمون داده و یکی از مولفه های راهبردی در موفقیت این کارگروه را حضور تشکل های مردم نهاد دانستند.

 

گفتنی است در این جلسه نمایندگان تشکل ها و سازمان های مردم نهاد همچون موسسه نیکوکاری مهر آفرینان پناه عصر، دانشگران رهایی افروز، انجمن توسعه کسب و کار های محیط زیست شایان،یاوران مهر آفرین، انجمن حمایت از بهبود یافتگان، موسسه کار آفرینی و نو آوری و موسسه همیاران حقوق شهروندی حضور داشتند و هر یک از زاویه دید خود و حوزه موضوعی مربوطه به بیان مشکلات و چالش های موجود پرداختند.

 

در آخر با موافقت اعضای حاضر در جلسه مقدر شد مطالبات، تجربیات ئ محتوی های گوناگون در خصوص موضوعات و دغدغه های مالیاتی به صورت کتبی آماده و اراعه گردد.

 

همچنین لیست نهاد های مردمی ثبت نام شده در سامانه مشارکت آماده و در خصوص شبکه سازی و اشتراک با سایر اعضا به کار گرفته شود.

 

 

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=42994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.