• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
کل اخبار 7194اخبار امروز : 0
10

پیام تبریک رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک

  • کد خبر : 31117
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
پیام تبریک رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک

بیست ویکم مرداد با وجود کاستی ها و مشکلاتی که این روزها بیش از پیش آنها را احساس می کنیم،فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی صنایع کوچک و متوسط وارج نهادن به ارزش های معنوی، اجتماعی ، تلاشگران در این عرصه اقتصادی است. صنایع کوچک و متوسطی که بیش از ۹۶درصد صنایع کل […]

بیست ویکم مرداد با وجود کاستی ها و مشکلاتی که این روزها بیش از پیش آنها را احساس می کنیم،فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی صنایع کوچک و متوسط وارج نهادن به ارزش های معنوی، اجتماعی ، تلاشگران در این عرصه اقتصادی است.
صنایع کوچک و متوسطی که بیش از ۹۶درصد صنایع کل کشور و حدود ۵۰ درصد از اشتغال کشور را در برگرفته و حمایت از صنعتگران و کارآفرینان شاغل در صنایع مذکور بنحوی حمایت از ایجاد اشتغال صنعتی پایدار و گسترش عدالت اجتماعی در همه مناطق به ویژه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.
نقش افرینی بخش خصوصی در صنایع کوچک و متوسط بر هیچکس پوشیده نیست.توسعه کار افرینی و ایجاد اشتغال بر اساس فرصت ها و ظرفیت های بومی و منطقه ای بستر ساز توسعه پایدار توسط بخش خصوصی است.
و از این رو در تلاش هستیم ضمن حفظ این جایگاه ،سهم صنایع کوچک ومتوسط را در تولید ارزش افزوده بیشتر بالا ببریم.لازمه تحقق این هدف حمایت از این صنایع نه تنها منحصر به یک روز و سال خاص که همیشگی و همه جانبه و توسط همه ارکان نظام میسر میشود.امیدواریم در سال جهش تولید همانگونه که در همدلی صنایع کوچک و بزرگ در مقابله با بیماری کرونا شاهد اتفاقات ارزشمندی بودیم در ادامه این مسیر نیز همچنان با حمایت مسئولان این بخش بتوانیم خدمتگزاران مردم خوب میهن عزیزمان ایران باشیم.
وظیفه می دانم فرا رسیدن این روز را از طرف هیئت رئیسه خانه صنعت،معدن و تجارت ایران به مدیران و دست اندکاران خدوم و دلسوز سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ، تمامی همکارانم در خانه های صمت استان ها و تمام تلاشگران کار و تولید تبریک عرض نمایم.

سید عبدالوهاب سهل آبادی

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=31117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.