• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
کل اخبار 7195اخبار امروز : 1
11

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی: نقض قانون موجب گرایش تولیدکننده به سمت دلالی می شود

  • کد خبر : 31397
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی: نقض قانون موجب گرایش تولیدکننده به سمت دلالی می شود

«حسین خانی‌ زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: در راستای میثاق نامه روز ملی صنعت و معدن ستاد پایش رسانه‌ای، رصد و پیگیری مشکلات واحدهای نمونه سال ۹۸ را در دستور کار خود قرار داده است.   دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از ایجاد دبیرخانه دائمی نظارت بر ارزیابی […]

«حسین خانی‌ زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: در راستای میثاق نامه روز ملی صنعت و معدن ستاد پایش رسانه‌ای، رصد و پیگیری مشکلات واحدهای نمونه سال ۹۸ را در دستور کار خود قرار داده است.

 

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از ایجاد دبیرخانه دائمی نظارت بر ارزیابی و پایش عملکرد بر انتخاب واحد‌های نمونه در طول سال خبر داد و گفت: این نظارت‌ها به‌صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود تا ضمن تقویت نقاط قوت شاهد رفع نقاط ضعف باشیم.

 

وی با بیان اینکه بیشترین رنجی که بر ما تحمیل می‌شود ناشی از خود تحریمی است، خاطرنشان کرد: تولید تمام مشکلات اقتصادی و سیاسی، اجتماعی را برطرف می‌کند و در این مسیر نباید موانع پر پیچ و خم ایجاد شود.

 

خانی ‌زاده گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی چندین سال است که در قضیه تولید و اقتصاد ورود کرده‌اند و نامگذاری شعار هر سال را از عناوین تولیدی و اقتصادی انتخاب می‌کنند و تولیدکننده هم با تمام توان تلاش می‌کند و انتظارش از مسئولان برداشتن موانع از سر راهش است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=31397

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.