• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
کل اخبار 7197اخبار امروز : 0
15

امضای توافق نامه همکاری مشترک خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان

  • کد خبر : 19244
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
امضای توافق نامه همکاری مشترک خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان

به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران؛ خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان با هدف ارتقای تعاملات فی مابین، هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر، تحقق اهداف مشترک اساسنامه ای در دفاع از حقوق و خواسته های بخش تولید کشور، توافق نامه فی مابین امضاء کردند. براساس این […]

به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران؛ خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان با هدف ارتقای تعاملات فی مابین، هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر، تحقق اهداف مشترک اساسنامه ای در دفاع از حقوق و خواسته های بخش تولید کشور، توافق نامه فی مابین امضاء کردند.

براساس این توافق نامه قرار شد؛ خانه های صنعت، معدن و تجارت استان ها نسبت به ایجاد یا تقویت کمیسیون جوانان وفق اساسنامه خود ترغیب شوند و مجموعه کمیسیون های مذکور و کمیسیون جوانان خانه صنعت، معدن و تجارت ایران نسبت به همکاری مشترک به خانه صنعت معدن و تجارت جوانان اقدام خواهند نمود.

وفق این توافق نامه تلاش خواهد شد که زمینه پرورش و استعدادیابی مدیران جوان بخش صنعت و معدن و حضور آن ها در عرصه های مدیریتی واحدهای تولیدی و تشکل های ذی ربط تسهیل و تسریع گردد.

این توافق نامه در جلسه ای با حضور نمایندگان هر دو تشکل به امضای آقایان سهل آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و سید علی صدری رئیس هیأت امناء و رضا امیدوار تجریشی رئیس هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران رسید.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=19244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.