• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
9

واحدهای کوچک و متوسط صنعتی عارضه یابی می شوند

  • کد خبر : 17358
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۷:۵۳
واحدهای کوچک و متوسط صنعتی عارضه یابی می شوند

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، در راستای گسترش همفکری و همکاری های آموزشی – پژوهشی، تفاهمنامه همکاری مشترک بین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با دانشگاه خوارزمی منعقد شد. در این تفاهمنامه که به امضای «صادق نجفی» مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران […]

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، در راستای گسترش همفکری و همکاری های آموزشی – پژوهشی، تفاهمنامه همکاری مشترک بین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با دانشگاه خوارزمی منعقد شد.
در این تفاهمنامه که به امضای «صادق نجفی» مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و «محمدعلی سبحان الهی» رئیس دانشگاه خوارزمی رسید، مقرر شد طرفین برای راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی در مراکز خدمات فناوری و کسب و کار در همه استان ها و نیز تدوین راهکارهای مناسب عملیاتی برای راهبری شهرک صنعتی ICT تهران همکاری های مشترک انجام دهند.
براساس این تفاهمنامه، عارضه یابی واحدهای صنایع کوچک و متوسط توسط اعضای هیات علمی دانشگاه و تدوین دوره MBA و DBA کسب و کارهای کوچک و متوسط پیگیری خواهد شد.
همچنین مقرر شد پروژه های پژوهشی در صنایع کوچک و متوسط طراحی شود.
به گزارش ایرنا، ۸۵ هزار واحد تولیدی در کشور وجود دارد که حدود ۱۷۰۰ مورد آن واحد بزرگ صنعتی است و بقیه به واحدهای کوچک و متوسط اختصاص دارد.
۴۱ هزار واحد تولیدی در شهرک های صنعتی کشور مستقر است که ۶۵ درصد آنها به نوعی فعال است و تولید دارد.
در دهه فجر امسال ۳۷۵ واحد تولیدی در بخش صنایع کوچک با بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و با امکان ایجاد بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=17358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.