• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
18

انتظارات مردم از نقش کلیدی دولت

  • کد خبر : 16267
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۷:۱۶
انتظارات مردم از نقش کلیدی دولت

آرمان خالقی، عضو هیات‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران نیز با اشاره به اینکه رئیس‌جمهوری در صحبت‌های خود سعی داشت واقعیت‌های جامعه را مطرح کند، می‌گوید: سعی دولت برقراری اعتماد و آرامش در جامعه است تا برخلاف آنچه مطرح شده به ویژه هیجانات بازار ارز و اتفاقات اخیر و هیجانات اخیر ذهن مردم به […]

آرمان خالقی، عضو هیات‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران نیز با اشاره به اینکه رئیس‌جمهوری در صحبت‌های خود سعی داشت واقعیت‌های جامعه را مطرح کند، می‌گوید: سعی دولت برقراری اعتماد و آرامش در جامعه است تا برخلاف آنچه مطرح شده به ویژه هیجانات بازار ارز و اتفاقات اخیر و هیجانات اخیر ذهن مردم به سمت مثبتی هدایت پیدا کند.
وعده امیدوار‌کننده دولت به رونق مسکن
اما اگر به صورت واقع‌بینانه و بی‌طرفانه به صحبت‌های وی نگاه کنیم، باید بگوییم در بحث‌های اقتصادی موضوع اینجاست که رئیس‌جمهوری در تلاش است در بودجه سال ۹۷ به بحث مسکن فیصله بدهد و البته این وعده در صحبت‌های ایشان بود. ضمن آنکه از بازسازی واحدهای فرسوده سخن گفت. اگر به واقع این اتفاق بیفتد باید امیدوار باشیم رونق و رشدی در صنایع به وجودآید. به عبارتی رونق مسکن می‌تواند سرآغازی برای رونق سایر بخش‌ها و خروج از رکود باشد.
دولت از تلاطمات ارزی بی‌بهره نیست
وی در ادامه با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهوری در موضوع ارز نیز می‌گوید: دولت درباره ارز سعی کرد بگوید با تسلط در بازار قصد بهره‌کشی ندارد و از این اتفاقات نگران است، اما واقعیت این است که دولت از منافع گرانی ارز بی‌بهره نیست و ابایی ندارد که خود در کسوت یک تاجر ظاهر شود. کما اینکه این اتفاق قبلا هم افتاده است، در حالی که دولت نباید بانی تلاطم در بازار ارز باشد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=16267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.