• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
28

ابلاغ” آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم”

  • کد خبر : 13957
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۱۰
ابلاغ” آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم”

هیأت وزیران در جلسه مورخ ۰۷/۰۸/۱۳۹۶ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، دادگستری و اطلاعات و تایید رئیس قوه قضاییه و به استناد ماده ۱۷ قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم – مصوب ۱۳۹۴- آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم تصویب کرد. معاون اول رئیس جمهور جناب آقای جهانگیری […]

هیأت وزیران در جلسه مورخ ۰۷/۰۸/۱۳۹۶ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، دادگستری و اطلاعات و تایید رئیس قوه قضاییه و به استناد ماده ۱۷ قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم – مصوب ۱۳۹۴- آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم تصویب کرد.
معاون اول رئیس جمهور جناب آقای جهانگیری این آیین نامه را که در ۱۲ فصل و ۳۰ ماده تنظیم شده است به وزارتخانه های امور اقتصای و دارایی، ‌دادگستری و اطلاعات ابلاغ نمود.

در فصل اول این آیین نامه عباراتی شامل قانون، پولشویی، تامین مالی تروریسم، وجوه، دارایی، اشخاص شمول، فهرست تحریمی، معاملات و عملیات مشکوک، ممنوعیت ارائه خدمات و غیره تعریف شده است.
همچنین در فصل های دیگر این آیین نامه ابلاغی، شناسایی ارباب رجوع، پایش مستمر، نگهداری سوابق و اطلاعات، ساختار و نحوه گزارش دهی عملیات مشکوک به تامین مالی تروریسم، توقیف اموال و انسداد حساب ها، کارگزاری بانکی، سازمان های غیرانتفاعی و خیریه‌ها، آموزش، واحد اطلاعات مالی؛ نظارت  و سایر موارد با جزئیات آن تبیین شده است

ابلاغ_آیین_نامه_اجرایی_قانون_مبارزه

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=13957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.