• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
8

دولت برای حمایت از کالای ایرانی با قاچاق مقابله کند

  • کد خبر : 17777
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
دولت برای حمایت از کالای ایرانی با قاچاق مقابله کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  سید راضی نوری با اشاره به ضرورت حمایت از کالای ایرانی گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال دستورالعملی تحت عنوان شعار سال مطرح می کنند. وی با بیان این مطلب افزود: برای ایجاد اشتغال و تولید پایدار راهی جز ایجاد انگیزه برای تولید داخلی و حمایت از کالاهای ایرانی […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  سید راضی نوری با اشاره به ضرورت حمایت از کالای ایرانی گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال دستورالعملی تحت عنوان شعار سال مطرح می کنند.

وی با بیان این مطلب افزود: برای ایجاد اشتغال و تولید پایدار راهی جز ایجاد انگیزه برای تولید داخلی و حمایت از کالاهای ایرانی نداریم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه همه ما باید از کالای داخلی حمایت کنیم ابراز داشت: امسال مقام معظم رهبری علاوه بر دولت مردم را هم در این امر شریک دانسته و بر ایفای نقش توسط مردم در این راستا تاکید کردند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رادیو تاکید کرد: ما با خرید کالای ایرانی می توانیم منشا برکتی برای تولید و اشتغال باشیم.

نماینده مردم شوش دانیال در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از تولید کنندگان انتظار می رود کیفیت کالاهای داخلی را بالا ببرند و کالایی تولید کنند که توانایی رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشد.

نوری مطرح کرد: دولتمردان باید از واردات کالاهای قاچاق به کشور جلوگیری کنند تا کالای ایرانی و تولیدکنندگان داخلی حمایت شوند.

این مقام مسئول یادآور شد: ما باید با تعصب ملی از کالاهای ایرانی خریداری کنیم. چراکه اقتصاد ما با حمایت از کالای داخلی رونق می گیرد و با بالا بردن کیفیت می توانیم در سطح بین المللی صادرات داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=17777

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.