• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 7190اخبار امروز : 2
10

نهمین نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام

  • کد خبر : 27889
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
نهمین نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام

نهمین نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام، با حضور نمایندگان بیش از ۳۰ کشور اسلامی از سوی مرکز تجارت بین الملل سازمان همکاری های اسلامی در شهر کوآلالامپور، پایتخت کشور مالزی در حال برگزاری است. این رویداد با هدف ترویج و توسعه هم کاری های تجاری کشورهای اسلامی، امسال از ۱۳ تا ۱۵ شهریور […]

نهمین نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام، با حضور نمایندگان بیش از ۳۰ کشور اسلامی از سوی مرکز تجارت بین الملل سازمان همکاری های اسلامی در شهر کوآلالامپور، پایتخت کشور مالزی در حال برگزاری است.

این رویداد با هدف ترویج و توسعه هم کاری های تجاری کشورهای اسلامی، امسال از ۱۳ تا ۱۵ شهریور برگزار می شود و طی آن نمایندگان کشورهای مسلمان به ارایه توانمندی ها و آخرین دستاوردهای خود در زمینه های علمی، اقتصادی، فرهنگی، بازرگانی، گردشگری و … می پردازند.

هم چنین هم زمان با این رویداد مرکز تجارت بین الملل سازمان هم کاری های اسلامی هر سال، با هدف معرفی ظرفیت ها و الگوهای موفق و تاثیرگذار اقتصادی، با اهدای جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام به معرفی نمونه های موفق و پیشرو می پردازد.
در این بخش، هیات داوران بین المللی، براساس شاخص های کلیدی مسئولیت اجتماعی، اشتغال زایی و کارآفرینی، حسن شهرت و اعتبار، هم کاری با سایر کشورهای مسلمان، فقر زدایی و توسعه اقتصادی مسلمانان جهان، هر ساله ده سازمان و یا چهره تأثیرگذار مسلمان را به عنوان نخبه اقتصادی جهان اسلام معرفی و از آنها تقدیر می نماید.

در نهمین دوره این رویداد مهم جهان اسلام، بانک قرض الحسنه مهر ایران، به دلیل تلاش های شایان توجه اقتصادی، اجتماعی، توسعه تولید صنعتی و ترویج بانکداری اسلامی دریافت کننده این عنوان شد.
در این رویداد همچنین خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در بخش نمایشگاهی و رویدادهای جانبی جهت توسعه صادات صنایع کوچک و متوسط حضوری فعال دارد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=27889

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.