• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 7191اخبار امروز : 3
9

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در جلسه تودیع و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار کرد:مدیران استان نیاز به آزادی عمل بیشتری دارند

  • کد خبر : 26661
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۲۶
نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در جلسه تودیع و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار کرد:مدیران استان نیاز به آزادی عمل بیشتری دارند

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: تقاضای من این است که اعتماد و اطمینان لازم را نسبت به مدیران داشته باشیم تا بتوانند در مسولیتی که میپذیرند با جسارت بیشتری وارد عمل شوند. به گزارش ایسنا-منطقه خراسان، حسن حسینی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن خراسان رضوی […]

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: تقاضای من این است که اعتماد و اطمینان لازم را نسبت به مدیران داشته باشیم تا بتوانند در مسولیتی که میپذیرند با جسارت بیشتری وارد عمل شوند.
به گزارش ایسنا-منطقه خراسان، حسن حسینی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن خراسان رضوی با بیان اینکه ۹۵ درصد صنعت استان متعلق به بخش خصوصي است، اظهار کرد: مديريت حدود ٦٠٠٠ واحد صنعتى و چند ده هزار واحد صنفى كارى بسيار دشوار است  و نبايد از اقاي مس فروش توقع معجزه داشته باشيم.
وی درباره  آسیبی که در مسایل صنعت دیده می‌شود، بیان کرد: مدیران ما از اینکه ریسکی را بپذیرند یا به بسیاری از کارها ورود کنند به دلیل مسایل نظارتی هراس دارند.
حسینی ادامه داد: هنگامی که مدیران برجسته و با سابقه مسوولیت‌ها را می‌پذیرند نیاز به آزادی عمل دارند تا بتوانند در کارهای خود تصمیمات لازم را بگیرند، پس تقاضای من این است که اگر امکانش هست اعتماد و اطمینان لازم را نسبت به مدیران داشته باشیم تا بتوانند در مسولیتی که میپذیرند با جسارت بیشتری وارد عمل شوند.
او با بیان اینکه ما خواستار تفویض اختیارات هستیم، تصریح کرد: نظارت داشتن امری اجتناب ناپذیر است اما  نظارت باید به حدی باشد که مدیران را منفعل نکند و در واقع مديران استان با اختيارات اندكى كه دارند به تنهايي نمي‌توانند استان را  که سالی ۳۰ میلیون زائر دارد اداره كنند و مسولان تهران بايد به مشكلات استان بيشتر توجه كنند و اختيارات بيشترى به مديران استان تفويض دهند اما متاسفانه گله‌مندی‌هاى ما به سرعت فراموش مي‌شوند.
حسینی در پایان خاطرنشان کرد: ما در تمام تشكل هاي بخش خصوصى همكارى خواهيم كرد تا ارمان ها و اهداف خود را در شرايط تحريم محقق كنيم و اميدواريم تحريم هاي داخلى كاهش پيدا كند.

 

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=26661

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.