• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 7192اخبار امروز : 0
12

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: خراسان رضوی با مشکلات زیرساختی دست و پنجه نرم می‌کند

  • کد خبر : 24038
  • ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:   خراسان رضوی با مشکلات زیرساختی دست و پنجه نرم می‌کند

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: در حال حاضر با مشکلات زیرساختی مواجه شده‌ایم و در این حوزه ضعیف هستیم اگر سرمایه‌گذاری خواهان سرمایه‌گذاری در یکی از حوزه‌های اقتصادی باشد نمی‌دانیم باید به چه حوزه‌هایی او را ارجاع دهیم. حسن حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره اینکه استاندار خراسان رضوی  اقدامات […]

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: در حال حاضر با مشکلات زیرساختی مواجه شده‌ایم و در این حوزه ضعیف هستیم اگر سرمایه‌گذاری خواهان سرمایه‌گذاری در یکی از حوزه‌های اقتصادی باشد نمی‌دانیم باید به چه حوزه‌هایی او را ارجاع دهیم.

حسن حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره اینکه استاندار خراسان رضوی  اقدامات شایانی را در بخش خصوصی انجام داده است، اظهار کرد: آقای رزم حسینی اقدامات بسیار شایانی در کرمان انجام داده چراکه او برخواسته از بخش خصوصی است و از نزدیک با دردهای بخش خصوصی آشنایی دارد زیرا عملکرد ایشان در کرمان گویای تمام این مسائل است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه در خراسان رضوی و خلاف استان کرمان، عمدتا ما دارای صنایع کوچک و متوسط هستیم، امیدواریم با همدلی و همراهی با بخش خصوصی، از این همه بن‌بستی که در بر سر راه مسائل اقتصادی استان وجود دارد، حداقل بخشی از آن کاسته شود.

حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما با مسائل زیرساختی با مشکلات بسیاری مواجه شده‌ایم و در این حوزه ضعیف هستیم؛ اگر سرمایه‌گذاری خواهان سرمایه‌گذاری در یکی از حوزه‌های اقتصادی باشد، ما نمی‌دانیم که او را باید به چه حوزه‌هایی ارجاع دهیم.

وی اضافه کرد: در بسیاری از موارد مشکل زمین و زیرساخت‌ها داریم که امیدوارم بخشی از این معضلات موجود در خراسان رضوی با اقدامات آقای رزم حسینی مرتفع شود. از دیگر مشکلاتی که همچنان به قوت خود باقی است، می‌توان به مساله صنعت استان در محور غرب مشهد، محیط‌زیست، آب ‌و… اشاره کرد؛ مسائل و مشکلاتی که صنعت استان را به خود درگیر کرده است.

در حوزه معدن به خوبی کار نشده است

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در خصوص کاهش استقبال از سرمایه‌گذاری در معدن تصریح کرد: در واقع آنطور که باید در بخش معدن کار نشده است. در حالیکه هنوز هم معادن بکری در استان داریم و بیش از ۵۶ نوع ماده معدنی در خراسان رضوی داریم.

وی خاطرنشان کرد: البته با توجه به شورای معادن که اخیرا تشکیل شده به طوری که اختیاراتی در این حوزه به استاندار داده شده است. در نتیجه اتفاقات خوبی در حوزه معدن روی داده است؛ در بخش معادن سنگان خواف اتفاقات خوبی افتاده است. اینکه ما در استان با مساله بحران کم‌آبی مواجه هستیم، بحثی نیست اما در مناطقی که معادن واقع شدند، سطح میزان منابع آب‌های زیرزمینی کم بوده ولی با وعده‌ای که آقای وزیر کشور دادند، با انتقال آب از دریای عمان، این مساله مرتفع خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=24038

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.