• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 7192اخبار امروز : 4
9

نامه سرگشاده رییس خانه صمت استان مازندران به دکتر همتی رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

  • کد خبر : 26652
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
نامه سرگشاده رییس خانه صمت استان مازندران به دکتر همتی رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

برادر معزز جناب آقای دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موضوع: رفتار زشت بانک پاسارگاد احتراماً همانگونه که مستحضرید یکی از مهمترین عواملی که امروز فضای کسب و کار و اقتصاد ما تجربه میکند ماحصل ددمنشانه ترین، هوشمندانه ترین و فراگیرترین دشمنی های استکبار جهانی به سرگردگی آمریکابر علیه ملت ماست که […]

برادر معزز جناب آقای دکتر همتی
رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
موضوع: رفتار زشت بانک پاسارگاد

احتراماً همانگونه که مستحضرید یکی از مهمترین عواملی که امروز فضای کسب و کار و اقتصاد ما تجربه میکند ماحصل ددمنشانه ترین، هوشمندانه ترین و فراگیرترین دشمنی های استکبار جهانی به سرگردگی آمریکابر علیه ملت ماست که در قامت تحریم همه جانبه ظهور نموده است.
ولی نباید از این واقعیت بسیار پر اهمیت به سادگی گذشت که همراهی “مغزهای کوچک زنگ زده” در درون کشور علاوه بر پاشش آب بسیار بر آسیاب بیگانگان، مدتهاست زمینه ساز اثر بخش تر کردن هر ضربه کوچک و بزرگ دشمنان بر پیکر انقلابمان شده است و متاسفیم که قسمت قابل ملاحظه ای از ارتش این رفتار دشمن شاد کن، سربازان خود را از بدنه بانکهای تحت مدیریت حضرتعالی انتخاب و به جنگ خودی های فعال در عرصه کسب و کار روانه میکنند.
جناب آقای همتی.
آنچه که امروز جسارت هجمه بانک پاسارگاد بر علیه یک فعال اقتصادی وجیه و کارآفرین نمونه استانی و کشوری در مازندران را به این مجموعه داده بی شک ماحصل مماشات با این نوع نگرش بی ریشه در بانکهای ماست که سالهاست طرح و لایحه اصلاح نظام آن در کمیسیونهای اقتصادی مجلس و نیز در تالارهای کاخ ریاست جمهوری و هیئت دولت در تردد است و لابی های قدرتمند بانکها مانع از تغییرات اساسی در آن شده است.
بانک پاسارگاد استان مازندران در رویکردی عجیب ، غیرقانونی و شنیع، اختلاف ارزی خود با یک فعال اقتصادی در عرصه فولاد استان را علی رغم تاکیدات ستادهای تسهیل کشوری، استانی، تاکیدات استاندار محترم مازندران و ادله قانونی که به غیر از بانک، مورد قبول همه آن دیگران می باشد و نیز در مواجهه ای غیر قابل توجیه با مصوبه شورای تامین استان طی مرقومه ای اقدام به تهدید ایشان نموده و خواسته تا ظرف یک هفته نسبت به باج خواهی مسجل بانک پاسارگاد عکس العمل نشان دهد که اگر ندهد آنی را خواهد کرد که ترامپ و ایادیش مدتهاست می خواهند بکنند و نتوانستند.
وامصیبتا.
سرپرست جدیدالورود این بانک در راستای رویه های عموم مدیران جدیدالورود تلاش نموده تا اعلام حضوری جدی از خود به نمایش بگذارد غافل از آنکه آنچه که ایشان با تمسک به بخشنامه های درونی و برونی بانک متبوعش مترصد انجام آن است فی الحال نماد اخلال در نظام اقتصادیست و سربازی کردن در ارتش دشمن.
جناب آقای همتی .
حضرتعالی را به دانش مدیریتی و قاطعیت در برخورد با اقدامات غیر منطقی می شناسیم و امید داریم فی الفور با این بد اخلاقی بانکی به تقابل برخیزید که تا اقدام غیر اصولی و غیرقانونی این حضرات باعث روشن شدن آتش به اختیار دیگر صنعتگران و معدنکاران در دفاع از همقطار خود روشن نشود و فعالیت این بانک در کل استان با انسداد مواجه نگردد. حوصله ما حدی دارد که نمی تواند بر بتابد تا مصوبات قانونی شورای تامین استان توسط برخی نابخردان به سخره گرفته شده و فضای اقتصادی استان متاثر از بی تدبیری اینان دستخوش طلاطم گردد. بدیهی است تمامی مسئولیت و عواقب آنچه که روی خواهد داد بر عهده بانک پاسارگاد خواهد بود
سرچشمه شايد گرفتن به بيل
چو پر شد نشايد گذشتن به پيل

رییس خانه صمت استان مازندران
سید مجتبی رضوی

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=26652

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.