• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 7192اخبار امروز : 0
8

مدیرعامل خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان:تولیدکنندگان نیازمند حمایت سیستم دولت هستند

  • کد خبر : 31517
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
مدیرعامل خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان:تولیدکنندگان نیازمند حمایت سیستم دولت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله کاردانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در محل سالن همایش صنعت، معدن و تجارت کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در این مملکت نه فقط صنعتگر و تولیدکننده بلکه همه آحاد جامعه باید در راستای هموارکردن مسیر تولیدکنندگان گام بردارند. وی دفاع از حق […]

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله کاردانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در محل سالن همایش صنعت، معدن و تجارت کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در این مملکت نه فقط صنعتگر و تولیدکننده بلکه همه آحاد جامعه باید در راستای هموارکردن مسیر تولیدکنندگان گام بردارند.

وی دفاع از حق خود در همه شرایط و جوامع را حق طبیعی بیان کرد و گفت: دفاع مقدس توسط سربازان و جوانان این مملکت به سرانجام رسید و با سربلندی و افتخار تمام شد.

مدیرعامل خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد: دشمنان قسم خورده قصد دارند مملکت مارا زیر نفوذ اقتصادی خود درآورد اما تولیدکنندگان و سربازان عرصه اقتصادی همیشه آماده نبرد و مبارزه با دشمنان در راستای کاهش و نابودی فقر و بیکاری هستند.

کاردانی با بیان اینکه واحدهای تولیدی ما شبانه روز در حال فعالیت برای حفظ استقلال مالی مملکت هستند، تصریح کرد: تولیدکنندگان داخلی شایسته تقدیر و تکریم هستند.

وی خاطرنشان کرد:  مملکت ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در حال تحریم است و در حال حاضر با رسیدن  به درجه نهایت و شدت تحریم‌ها، با خودکفایی و تکیه بر توان داخلی و اتحاد هرگز تسلیم دشمنان نشده است.

مدیرعامل خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تولیدکنندگان و سربازان عرصه اقتصادی همیشه آماده نبرد برای مبارزه با فقر و بیکاری هستند و از جان، مال و سرمایه خود در راستای رفاه اقتصادی مملکت و اشتغالزایی از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند لذا رگان‌های دولتی موظف به حمایت از آنان است.

کاردانی در پایان تاکید کرد: مجموعه سیستم ادارات دولتی و  بخش خصوصی موظفند احساس مسئولیت کنند و سربازان عرصه اقتصادی که عزت و احترام مملکت را با اهداف خود حفظ می‌کنند، یاری نمایند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=31517

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.