• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 7192اخبار امروز : 4
12

مدیرعامل خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان: داشتن مهارت زمینه ساز جذب آسان افراد در بازار کار است

  • کد خبر : 30987
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مدیرعامل خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان: داشتن مهارت زمینه ساز جذب آسان افراد در بازار کار است

عبدالله کاردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مهارت در همه بخش‌های زندگی نقش بسیار مهمی دارد و در واقع به زندگی هر فرد غنا می بخشد، اظهار داشت: هر انسانی که در هر زمینه‌ای مهارت بیشتری داشته باشد قطعاً موفقیت بیشتری را در این زمینه کسب خواهد کرد. وی با […]

عبدالله کاردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مهارت در همه بخش‌های زندگی نقش بسیار مهمی دارد و در واقع به زندگی هر فرد غنا می بخشد، اظهار داشت: هر انسانی که در هر زمینه‌ای مهارت بیشتری داشته باشد قطعاً موفقیت بیشتری را در این زمینه کسب خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه چون مهارت ترکیب فکر در عمل است باید برای جامعه از مراحل آموزشی ابتدایی تا سطح دانشگاه و مراکز علمی عالی مهارت آموزی صورت گیرد، افزود: مهارت اساس کار و تولید است زیرا مهارت به ارتقا کیفیت و بهره وری از زمان در انجام امور مختلف کمک می‌کند.

مدیرعامل خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: مهارت در تکنیک و تکنولوژی نقش بسزایی دارد به گونه‌ای که وقتی مهارت بالایی داشته باشیم خروجی تکنولوژی و تکنیک‌ها برای جامعه سودمند تر خواهد بود.

کاردانی با بیان اینکه مهارت برای هر فردی در هر جامعه‌ای یک اصل غیر قابل انکار به شمار می‌رود، یادآور شد: خوشبختانه آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان در زمینه‌های مختلف مهارت‌های مناسبی را در اختیار جامعه گذاشته است.

وی به مهارت‌های متنوعی که در سطح تولید وجود دارد اشاره کرد و بیان کرد: هر فردی که در جامعه مهارت داشته باشد بهتر و آسان‌تر توانسته وارد بازار کسب و کار شود که نشان دهنده اهمیت مهارت را در اشتغال است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.