• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
7

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:افزایش نرخ قیمت ورق‌های فولادی برای ساخت‌ سازه‌ها مشکل ایجاد کرده است

  • کد خبر : 29693
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:افزایش نرخ قیمت ورق‌های فولادی برای ساخت‌ سازه‌ها مشکل ایجاد کرده است

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تاکید بر ظرفیت‌سنجی نیازهای اولیه صنایع، گفت: تغییر نرخ قیمت صنایع فلزی به خصوص در ورق‌های فولادی برای ساخت‌سازه‌های مصرفی مشکلاتی را ایجاد کرده است. جهانبخش شکری امروز در جلسه انجمن صنایع فلزی، ریخته‌گری و لوازم خانگی که در سالن جلسات خانه صنعت، معدن و تجارت […]

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تاکید بر ظرفیت‌سنجی نیازهای اولیه صنایع، گفت: تغییر نرخ قیمت صنایع فلزی به خصوص در ورق‌های فولادی برای ساخت‌سازه‌های مصرفی مشکلاتی را ایجاد کرده است.

جهانبخش شکری امروز در جلسه انجمن صنایع فلزی، ریخته‌گری و لوازم خانگی که در سالن جلسات خانه صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار داشت: رای هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، در قراردادهای مدت موقت(مانند قراردادهای دائم) پرداخت سنوات که در پایان هر سال پرداخت می‌شود علی‌الحساب تلقی شده و باید در زمان قطع همکاری با کارگر، براساس آخرین حقوق به کارگر پرداخت شود.

وی این رای را سبب لطمه زدن به کار کارفرمایان دانست و گفت: این موضوع را از طریق کانون کارفرمایان استان به کانون کارفرمایان ایران و به وزارت کار و در شورای اشتغال مطرح می‌کنیم.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه به مشکلات و تغییر نرخ قیمت به خصوص در ورق‌های فولادی برای ساخت‌سازه‌های مصرفی اشاره کرد و و افزود: تغییر نرخ قیمت را با صنایع فلزی مورد بررسی و راهکارهای تامین را پیشنهاد می‌کنیم.

شکری خاطرنشان کرد: نیازهای اولیه صنایع ظرفیت‌سنجی می‌شود هماهنگی‌ها را انجام می‌دهیم که به صورت کلی خرید انجام پذیرد و به وزارتخانه هم در خواست می‌دهیم که برای بخش صنایع سهمیه در نظر گرفته شود یا به صورت مچینگ توضیح شود.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=29693

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.